Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 her holder det seg nemlig ikke ryddig mer enn 2 timer- maks. skjønner det ikke.det flyter jo her.. er såååå lei. JEG VIL BLI EN HUSMOR:) med tid til overs.. hhihi
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ha faste steder til ting,eventuelt div kurver eller små bokser,lekekasser osv,sånn at ting har sin faste plass. Ikke utsette ting,men gjøre det med en gang. Ha faste dager du gjør en ting på,feks fredag,helgevask samt skifte på sengene o.l
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Rydde Rydde Rydde Rydde Rydde Rydde Velkommen i klubben! Går man hjemme hele dagen synes jeg det er kronisk rotet, møkkete og støvete! Men jeg ser vel antagelig mer på ting også, i forhold til når jeg jobba.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Faste plasser til ting - og bruke de plassene. Kaste reklame/aviser/søppel med en gang man er ferdig med det. Rydde leker bort fra gulvet hver kveld, evt før man går ut på noe. Oppvask inn i oppvaskmaskinen hver dag etter hvert måltid, evt skylle og sette i fine stabler på benken.
MintCondition Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 *Legg ting tilbake på plass når du er ferdig med de! *Rydd avisen bort i aviskurven/under stuebordet /papirinnsamlinga eller hvor du pleier å ha slikt *Rydd opp etter matlaging med én gang *vask klær FØR alle skittenøysdunker er stappfulle
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 etter at jenta mi har lagt seg for kvelden, setter jeg av en halv time til en time for å ta en runde med rydding.. da er det klart til neste morgen, og mye gøyere å stå opp, og mindre kaotisk å komme seg ut om morgenen. eksempel på ting jeg gjør da, legge sammen klær, sette på vaskemaskinen, rydde områpdet rundt sofaen som alltid blir bombet. rydder opp ette rkveldstellet på badet osv... legegr fram klær til neste dag
Fraggelhysa! Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Kvitt deg med gubben. Hehe, av og til føler jeg at min bare roter...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 inviter folk på besøk ofte! Da rydder og vasker jeg masse..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 fraggelhysa: det blir nok ikke bedre av den grunn- er vist blitt like ille:( men nå er det sjerpings........ nå skal det bli strøkent:) takk alle sammen.. nå må jeg ut å kjøpe flere kurver, og en hylle eller noe slikt:) hihi
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 ikke utsette ting er vel d viktigste og prøve å ikke tenke på det som et ork!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 glemte å si at jeg selvsagt gjerne tar i mot flere råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå