rødhette* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Med små på 4-5 mnd, bare av nysgjerrighet: hva hadde dere med i håndbagasjen?
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Kommer jo ann på hvor du reiser da. Hvor lenge du skal være i reise og ikke kan benytte deg av det som finnes i bagasjen. Men når jeg reiser bardufoss- oslo- bergen har jeg med: -4bleier -2-3flasker melk - noen marie kjeks -flaske med vann -noen leker jeg vet han liker. -en ren body -en ren bukse -en ren genser(ikke sommer) -våtservietter -1glass middag om vi reiser i den tiden. Vet ikke om jeg overdriver. Men er ca det jeg har med.
jif baderom Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg fullamma til etter 5 mnd, så hadde ikke med mat og drikke. Hadde med klesskift: ny body, bukse og evt genser. Bleier 3-4 stk. Tørr klut. Noen leker. Bæresele. Etter 5 mnd har jeg med en flaske vann og et lite glass med mat også, evt grøtpulver viss vi reiser i grøttiden.
Mauritius:) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jenta mi var større enn babyen din da hun tok fly for første gang, jeg hadde med meg; -Flaske og mme pulver. -mat som hun skulle ha på denne reisen. -kjeks. -en extra sett med klær(body, bukser, jakke, sokker). -dyne. -noen nye leker. -bleier og våtservietter. -en liten håndkle. -extra smokk. Det var en lang reise på 14 timer, måtte ha en del ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå