Gå til innhold

Dere som har reist med fly


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med små på 4-5 mnd, bare av nysgjerrighet: hva hadde dere med i håndbagasjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på hvor du reiser da. Hvor lenge du skal være i reise og ikke kan benytte deg av det som finnes i bagasjen.

 

Men når jeg reiser bardufoss- oslo- bergen har jeg med:

 

-4bleier

-2-3flasker melk

- noen marie kjeks

-flaske med vann

-noen leker jeg vet han liker.

-en ren body

-en ren bukse

-en ren genser(ikke sommer)

-våtservietter

-1glass middag om vi reiser i den tiden.

Vet ikke om jeg overdriver. Men er ca det jeg har med.

Skrevet

Jeg fullamma til etter 5 mnd, så hadde ikke med mat og drikke. Hadde med klesskift: ny body, bukse og evt genser. Bleier 3-4 stk. Tørr klut. Noen leker. Bæresele.

 

Etter 5 mnd har jeg med en flaske vann og et lite glass med mat også, evt grøtpulver viss vi reiser i grøttiden.

 

 

Skrevet

Jenta mi var større enn babyen din da hun tok fly for første gang, jeg hadde med meg;

-Flaske og mme pulver.

-mat som hun skulle ha på denne reisen.

-kjeks.

-en extra sett med klær(body, bukser, jakke, sokker).

-dyne.

-noen nye leker.

-bleier og våtservietter.

-en liten håndkle.

-extra smokk.

 

Det var en lang reise på 14 timer, måtte ha en del ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...