Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det klør så grusomt at jeg har klødd meg til blods!! Er i uke 25, det begynnte for noen dager siden, hat prøvd med fet krem, det hjalp litt i begynnelsen...har nå tatt to runder med eurax - kløestillende salve fra apoteket som hjelper bare en brøkdel av tiden max 3 timer.... Har hørt ordet svangerskapskløre...men hva er det? Finner ingenting....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 nå skal jeg ikke skremme deg, ikke meningen det, men vennina mi fikk mye kløe på leggene og på føttene og spurte legen om hva det kunne være, å hun fikk beskjed om å komme inn med en gang å ta prøver av leveren, for dem fryktet svangerskapsforgiftning... heldivis hadde hun ikke det, og 2 dager etter fødte hun en nydelig gutt=) kontakt legen din og spør etter råd, kansje er det bare noe du reagerer på eller så kan du ha fått svangerskapskløe=) trenger ikke være noe alvorlig, men greit å få sjekka dersom det har holdt på ei stund=)
Sommerfugl78 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg klør også innmari på leggene, men går med støttestrømper, så det er nok derfor. Jeg klødde på armene også for en stund siden, og da tok legen prøver for å sjekke lever og nyrer, men alt var fint Er 27+1 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå