Gå til innhold

Mamma til Marius!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pratet med deg om noen punktvipper du fikk satt på på Klepp, men så klikka PC'en min og jeg har vert uten i to uker.... Hva var det du sa plassen het? Er jo bare 1.5 uke igjen nå så det er sikkert forsent, men jeg må jo prøve... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! :) Jeg fikk satt det på ...søren og nå har jeg glemt hva det heter - men den ligger på baksiden av kinarestauranten som ligger på v.side av vegen rett før du kommer til klepp sentrum. (fra sandnes)

Jeg fikk lagt de på 2 dager før . Det ble utrolig fint - men litt ubehagelig - så jeg tok de av etter bryllupsfesten. (det står de kan sitte på i opptil 3 uker - men det blir litt stivt og uvant + at jeg følte at det var litt ubehagelig pga. at man ikke kan "skrubbe" øynene skikkelig etter dusjen )

Man trenger ikke maskara på de øvre vippene hvis man legger slike - det var et pluss . Og jeg fikk SKIKKELIGE dådyrøyne ! du kan se bilder på www.mariusskatten.piczo.com under høytid/ferie07.

Jeg vil absolutt anbefale det - men ikke forvent at du kan ha de i over en uke. Det gir et skikkelig puff til utseendet på den store dagen - det er utrolig fint! :))

Lykke til - nærmer seg nå ja !!

Vi hadde en perfekt drømmedag 26 mai !!! Nesten synd den er over.... :( men men

Skrevet

Tusen takk igjen! Jeg har ringt nå og bestillt! Det høres jo helt konge ut at jeg ikke trenger mascara for da kan jeg jo gråte såmye jeg vil uten at det blir krise!! ;o)

Så bildene dine, du var kjempefin! Gratulerer så mye! Kjenner at nervene har begynt å melde seg nå ja.... He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...