Dollywood Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 har 2..... skal ha 3. har fått tilbake kroppen etter 2, men hørt at det er verre etter nr 3??
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Ble noen ekstra kilo på meg, men det er helt min egen skyld. Du velger jo selv hva du putter i munnen...
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 jeg tenkte på elastisiteten, om magen trekker seg like godt sammen som med de to andre og hvordan man blir nedentil og ryggplager og alt sånt jeg da...:-) vet moren min fikk litt problemer med vannlatingen etter nr 3 blant annet
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Stestorebroren min sin kone har 3 barn og er like slank og fin.. Det spørs hva du putter i munnen, ja.. Jeg gikk opp mye i vekt etter 1 barn.. har ikke flere barn nå, har planer om det.. Jeg bryr meg ikke hvordan jeg ser ut etter 2-3-4-5 barn.. For de barna er en verdt gave!!
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 det er fint dersom du har et avslappet forhold til det! jeg har levd både for og av kroppen min, så jeg sliter litt med å gi blaffen liksom!:-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Skjønner det, det variere hos noen.. Så får du bare prøve:) Og om du har gått opp i vekt og vil slanke så er det bare og trene og slanke deg Jeg sliter med og gå ned i vekt til min vekta igjen.. Menmen...
fleXibel Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Tanta mi har 6 unger 1 på 18, trillinger på 14, 1 på 6 1 på 10mnd hun har en finfin kropp.. slank og har fått tilbake kroppen så det holder... (skulle ønske jeg var så heldig, og jeg har bare fått 1 så langt.. har planer om 1..kanskje 2 til..
* 5 om dagen * Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 har fått 5 barn, og jeg er slankere og tynnere nå, enn etter den 3. og ikke slanka meg...bevisst... jeg er 1.68 og ca 62 kilo nå... så er ikke farlig med mange fødsler...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Har ingen problemer med inkontinens og merker ikke at noe er annerledes på noen måte nedentil jeg ihvertfall. Det eneste må være bekkenløsningen som henger i og bare ble verre dess flere barn det ble...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Oii, mange barn? Trillinger, veldig sjeldent.. Var magen kjempe svær med 3 barn i magen?.. Aldri sett før.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Ene tanten min har 6 barn utrolig pen og slank dame! ser ikke ut som hun har født et barn engang... Samme med svigermor som har 4!
d",)~^~^~ Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har 3 og må si at ting tar definitivt lenger tid etter nr 3. Nå er jeg ganske stor i utgangspunktet så kiloene er som de var før. Men med nr 3 fikk jeg flere plager under sv.skapet som tok lang tid å bli kvitt. Hadde bekkenløsning fra 4.mnd og slet med det et halvt år etterpå.... Underlivet.....tja... etter de to første hadde jeg ingen problemer med å knipe rett etter fødsel, men denne siste gangen gikk det noen uker før jeg kjente at det i det hele tatt var noen muskler der...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Jeg vet ikke om det er alderen eller at jeg har født 3 barn. Men jeg har definitivt endret kroppsfasong etter nr 3. Magen er løsere- huden, jeg er tynnere over rumpe og skuldre, men rundere over mage. Puppene henger litt mer og jeg har fått flere strekkmerker. Men lillegutt veier jo godt opp for disse skavankene... Det har og tatt lenger tid å gå ned i vekt. Jeg er veldig nøye på hva jeg putter i munnen og trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå