Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Her har jeg vært borte siden fredag og ikke en pøkk som har spurt etter meg eller savnet meg??? (nå går jeg og spiser....snurt som phaaaaen)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Kranglere viser ikke følelser. Vi er tøffe til det motsatte er bevist. Derfor gir vi heller ikke uttrykk for sånne pusete følelser som savn. Har du savnet oss da?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 ja jeg har savnet dere i mengder..basta!! Forresten, kranglere er ikke tøffe,,, kranglere er pingler, så det er bare til å slippe ut savnet.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Kranglere er sterke og tause. Men inni dem bølger en vemodig flod av savn... Pingu, hvor blir det av deg, har du forlatt oss... suser det i deres teflonbelagte ører... men de gjør seg mandige og fortsetter sin ensomme ferd mot vest...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 luten wow...du er dronningen av krangle,,helt klart!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...har ikke du merket at jeg har vært borte heller??? Mannfolk!!! Jeg spiste baguett med ost og salami
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 ... mens jeg har jo gleden av ditt blide åsyn et annet sted, og har derfor fått utløp for pingu-abstinensene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå