Dollywood Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 det passer best om jeg blir gravid mellom okt-des..... helst ikkke før. når burde jeg slutte på p-piller? nå? eller.... i tvil om jeg skal skaffe meg ny resept, har bare noen få piller igjen...
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2007 dytter, svar da dere som tror noe om det!:-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Da ville jeg sluttet på pillen og brukt kondom i mellomtiden : )
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 mmm, tenker det selv. men mannen er ingen fan av kondom hehe
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Om mannen din ikke liker kondomer har dere et stooooort problem om dere ikke vil ha barn ennå..... Noen blir gravide ved pilleslutt, andre bruker flere mnd/år etter slutt. Så dette er vel noe dere bør prate om? Og når er det faktisk "best" å få barn? For noen vil barnet komme når det "passer" minst, men det er da vel ikke som å kjøpe/selge leilighet? Dere vil nok finne det ut etter hvert:o)
♥2 små gull♥ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx?day=5&month=6&year=2007&cyclus=28&f=t Her kan du legge inn termin og da kommer befruktningstidspunktet opp. Så legg inn en liksom-termin i f.eks. oktober og da får du opp når befruktningen finner sted. Så er det bare å satse på at det blir en fulltreffer innenfor det tidsrommet Lykke til...
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 neida, vi er etablerte, så ingen krise om jeg hadde vært gravid nå heller. men passer bedre om jeg blir det etter oktober. og hvorfor ikke orddne seg så det passer best hvis det er mulig?:-)
Hufsla Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 dersom du helst ikke vil bli gravid før må du ikke slutte før heller. Har ikke noe å si hvor lenge du går på den, du kan bli gravid med en gang, eller bruke mange år.
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Takk!:-) satser på å prøve fra oktober måned. kanskje vi skal være avholdende frem til det? hehe det skal jeg foreslå, bare for å se reaksjonen hehe
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Vil bare si det at jeg sluttet på p-pillen for å "åpne for muligheten" til å bli gravid og med tanken på at det skjer når det skjer. Jammen skjedde det fort skal jeg si deg. 16 dager etter p-pilleslutt hadde jeg positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå