Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Brukte ikke beskyttelse? Bare positivt nysgjerrig;)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nå har begge mine vert planlagt men eg tippar på at dei som blei gravide uten at det var planlagt har nok hatt sex!! Som svar på hvorfor de blei gravide................
Dollywood Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 hvordan? på den gamle måten!!:-p hehe neida. brukte ikke beskyttelse gitt....dumt ja...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg sluttet på p-piller fordi vi planla å vente et år på å få barn. Hadde en samtale med legen om dette og hun sa, at siden jeg hadde gått på pillen i så lang tid, så ville hun regne med at det tok kroppen ca. 1 år før den ville komme tilbake til normalen igjen. I mellomtiden brukte vi kondom, men så var det 1 gang da.......hehe (som vi glemte)...og da var det gjort. 1 mnd. etter at jeg slutta på pilla.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg gikk på p-piller (vet mange har den unnskyldningen om at pillene sviktet...) Men jeg var veldig stresset rundt det å ALLTID ta den til riktig tid... Men den sviktet nok, og der satt jeg gravid... Hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 P-pilla var ikke så sikker som de skal ha det til så da ble resultatet ei vakker lita jente som kansje ikke var planlagt men veldig, veldig velkommen når vi fikk vent oss til tanken :-)
BettyBoob Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 eehh...var på besøk hos typen i australia og midt oppi herligheta ble man litt uforsiktig gitt
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Veeeeel...hadde sluttet på p-pilla og det falt meg jo ikke inn at jeg kunne bli gravid..Verste var at jeg traff akkurat eggeløsningen også:-S Ikke greit å være 17 år og impulsiv
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Prevensjon som sviktet hadde absolutt ikke planer om å bli gravid!
pustpes Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Brukte ikke prevensjon på 6 - 7 år, ble gravid med førstemann og rakk ikke å starte på noe prevensjon før nestemann satt i boksen 8 mndr etter fødselen av førstmann.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 vi sto i som bare det og stolte på p-pillen... reslutatet ble et sjarmtroll som i dag snart er 5 år..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Uforsiktige.. Men takk og lov! Sønnen min kunne jeg ikke vært foruten!
Hmmmmmm Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 brukte kondom,men det hjalp litte, den sprak, Så da blev resultatet en litten nydlig jente, som nu er 5år.
Kakeåndsen Skrevet 6. juni 2007 #18 Skrevet 6. juni 2007 Altså, lille på 19 dager var ikke direkte planlagt, men når man ikke bruker beskyttelse så vet man jo hva som kan skje:-) Og det beste som har skjedd sammen med storesøsteren på snart 19 mnd som var veldig planlagt.
Adalis Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 Slet med å finne riktig prevensjon da jeg ofte glemte pilla. Prøvde plaster, men mistet all sex-lyst. Og så flyttet vi og glemte hele greia. Sex to ganger på tre måneder, helt vanvittig at det skal klaffe, men det gjorde det...)
Adalis Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 Tok forresten angrepilla den første gangen på de tre månedene vi hadde sex... Kaller vesla halvveis planlagt jeg da, fordi når man ikke bruker prevensjon eller dropper kondom og hopper av i svingen, så kan man ikke komme i ettertid og si det var uhell... ) Man visste jo vel hva man gjorde og hva resultatet kunne bli! hehe..
Arb.ledig husmor Skrevet 6. juni 2007 #21 Skrevet 6. juni 2007 Vi hadde snakket om å få barn, men det var langt fram i tid... Men det var en periode eg ikkje gikk på noe prevensjon, så da skjedde uhellet... Eg sa t kjæresten min... No ha eg eggløsning, ska vi prøve eller, bare på tull... Men der satt jammen spira seg... Så skal ikkje tulle med sånt!!
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. juni 2007 #22 Skrevet 6. juni 2007 Jeg gikk faktisk på p-pillen, men ble gravid likevel...
the_fat_lady_sang Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Brukte p-piller og penicillin. Det har seg visst sånn att penicillin tar vekk endel av effekten av p-piller, glad før det idag! :-)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. juni 2007 #24 Skrevet 6. juni 2007 Vi hadde lyst på 1 til tenkte igjennom hvem prevensjon vi skulle bruke i mellomtiden =0) tenkte litt for lenge=0). Da tulla var 7 måneder valgte enda en prinsesse å feste seg. Er bare såååååååååååå gla =0)
Joikaboll@ Skrevet 6. juni 2007 #25 Skrevet 6. juni 2007 Vi dreiv å planla, men siden vi begge gikk på skolen skulle vi vente noen få mnd slik at jeg kunne fullføre skoleåret, men vi bommet litt da hun kom i april, gikk greit det også, hun var med på skolen ut året. Jeg rakk aldri å slutte med pilla, men sløv, JA. Nr er overhodet ikke planlagt, han kom til tross for p-sprøyte bruk (alltid til rett tid) Nr 3 er planlagt, men siden jeg da hadde gått på p-sprøyte i 5 år trodde vi det skulle ta litt tid, men han satt 1,5 mnd etter at jeg satte siste sprøyta. Vi planla at nr 4 skulle komme raskt etter, så det blei ikke noe prevansjonsbruk etter nr 3, men siden jeg fullamma til nr 3 var 6 mnd trodde vi det ville ta litt tid, men likevel, nr 4 kom 11 mnd etter nr 3. Alle 4 var like velkomne da, selvfølgelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå