Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Lurte på om jeg kunne spørre deg noe om Kiel? )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Supert:o) Er ikke meningen å mase på deg,men lurte på om du kunne forklare meg hvor det ligger baby-butikk i Kiel? Vi kommer med båten,og jeg har bare vært på det senteret og litt utenfor (zara og pumkin butikkene,i den lille handlegaten)
Expat Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Den store ligger i LEIK senteret, 4de etg (Heter Babymax). Når du kommer fra det store senteret mot gågata til Zara, så går du videre til det store krysset med stor fotgjengerovergang og rundkjøring (til venstre ser du MacDonalds). Direkte over forgjengerovergangen, på høyre side ser du LEIK senteret (skiltet er høyt oppe). Vil du rett ditt, så hopper du på første og beste buss når du kommer over broen og til Hauptbahnhof (der hvor det er en million busser), på samme siden av gaten som båten, senteret er på siden du ikke vil gå på bussen- ta bussen 2 stopp til Holsteinbrücke. Av bussen der, gå til den store fotgjengerovergangen og se deg rundt etter LEIK skiltet. Som sagt, 4de etg!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk:) Er det en bra butikk? Er det forresten noen andre fine butikker på det senteret? Det er ikke så langt å gå,er det det? Klem
Expat Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Babymax er en fin babybutikk, ja! I 3de etasje er det leker. Hele gågaten helt opp og forbi Alte Markt (videre oppover) er full av fine butikker, da, oppe ved Alte MArkt er det flere "fine" butikker også, for barn (annerledes, dyrere merker), nede i nærheten av rundkjøringen har du C&A og Woolworths, de er veldig billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå