mockis me Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 tatoverte meg for første gang 26 mai, skrev mitt gutt sitt navn vertikalt i nakken med løkkeskrift=)) kjempe flott ble det. har ikkje lagt ut bilde enda men skal barfe gidde å overføre så skal de som vil få se=) og JA har selvfølgelig tatt høyde for at vi skal hga flere barn =)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Dette har jeg tenkt på siden jeg fikk nr1... har lyst å tatovere begges navn så snart nr 2 er født:) men jeg er usikker på hvor jeg skal ha det.. enten blir det vel i nakken eller nederst på leggen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Eg har kjempe lyst til det, men bare et lite rødt hjete med første bokstaven i navnet, etter som eg har tenkt å få flere barn. men vet ikke hvor eg skal ha den. forslag?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 skulderbladet!! der er det sikkert fint med et søtt hjerte:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg har tre døtre og har lyst til å tatoere navnene deres i sort løkkeskrift rundt den ene ankelen. De syns det hørtes kjempegøy ut!
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 god ide:) skal få typen til å tegne et der så skal eg se om det ser bra ut eller ikke:p hehe.
mockis me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 ja så bærer du med deg navnet på de(n) mest verdifulle i livet ditt så lenge du lever!!!!! syns det e en vakker tanke. fordelen med tattooen i nakken er at med håret utslått e den ikkje synlig men med håret opp synes den godt. ålreit med tanke på halterneck topper og kjoler(brudekjole ?hi hi)
Sommerfugl78 Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Mannen til venninna mi har datterens navn med store bokstaver på armen. Det hørtes fint ut med et lite, rødt hjerte med forbokstaven i :-) Ville hatt det på ankelen da. Eller, jeg ønsker meg ikke tatoveringer, men det høres fint ut med små hjerter med bokstav i på ankelen likevel...
-Lady Godiva- Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jeg tatoverte inn min datters navn på skulderbladet for 5 år siden. Venter barn nr 2 nå,og kommer nok til å tatovere inn hans navn også)
jentebabymom Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 jeg synes de er litt oppbrukt....hvem er det nå til dags som ikke har en backham tatoo? synes det er litt harry men der har du meg...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også vurdert dette, men har ikke blitt helt enig med meg selv.... Jeg tror jeg ender opp med et symbol e.l. som skal symbolisere barnet mitt ) Tatovere ansikt e.l. er uaktuellt, for der har jeg sett mye stygt..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Har tatt "ei god gammeldags (men feminin) sjømannstattovering" - to hjerter og banner med navnene i. Passe stort på leggen. Megafornøyd!
Ioren Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Blir litt feil for meg... Er glad i tatoveringer, men ikke med navn... Det jeg heller kunne tenke meg da er stjernetegnet til babyen, av denne typen : http://www.astrology.dk/3hus/2002/i/0202_dyrekredse__circle_year_0000.gif (de innertse tegnene)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Uff synes tatoveringer er så harry jeg..enten det er navn eller annet... men det er meg, da.. :0)
miss_chica Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 hvis dere går inn på www.romeo-felipe.piczo.com og på tullebilder med pappa linken, så ser dere den samboeren min tok med navnet av sønnen vår. det ligger helt nederst =)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 En jeg kjenner har er bånd rundt overarmen sin. Det er fødselsdato, år og stjernetegn(slik som du viser). Jeg tror tallene for fødselsdatoen var romertall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå