Gå til innhold

tatoveringer av barna sine navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

tatoverte meg for første gang 26 mai, skrev mitt gutt sitt navn vertikalt i nakken med løkkeskrift=)) kjempe flott ble det. har ikkje lagt ut bilde enda men skal barfe gidde å overføre så skal de som vil få se=)

 

og JA har selvfølgelig tatt høyde for at vi skal hga flere barn =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg tenkt på siden jeg fikk nr1... har lyst å tatovere begges navn så snart nr 2 er født:) men jeg er usikker på hvor jeg skal ha det.. enten blir det vel i nakken eller nederst på leggen.

Skrevet

Eg har kjempe lyst til det, men bare et lite rødt hjete med første bokstaven i navnet, etter som eg har tenkt å få flere barn.

men vet ikke hvor eg skal ha den.

forslag?

Skrevet

skulderbladet!! der er det sikkert fint med et søtt hjerte:)

 

 

Skrevet

jeg har tre døtre og har lyst til å tatoere navnene deres i sort løkkeskrift rundt den ene ankelen. De syns det hørtes kjempegøy ut!

Skrevet

god ide:) skal få typen til å tegne et der så skal eg se om det ser bra ut eller ikke:p hehe.

Skrevet

ja så bærer du med deg navnet på de(n) mest verdifulle i livet ditt så lenge du lever!!!!! syns det e en vakker tanke.

fordelen med tattooen i nakken er at med håret utslått e den ikkje synlig men med håret opp synes den godt. ålreit med tanke på halterneck topper og kjoler(brudekjole ?hi hi)

Skrevet

Mannen til venninna mi har datterens navn med store bokstaver på armen. Det hørtes fint ut med et lite, rødt hjerte med forbokstaven i :-) Ville hatt det på ankelen da. Eller, jeg ønsker meg ikke tatoveringer, men det høres fint ut med små hjerter med bokstav i på ankelen likevel...

Skrevet

Jeg tatoverte inn min datters navn på skulderbladet for 5 år siden. Venter barn nr 2 nå,og kommer nok til å tatovere inn hans navn også:o)

Skrevet

jeg synes de er litt oppbrukt....hvem er det nå til dags som ikke har en backham tatoo? synes det er litt harry men der har du meg...

Skrevet

Jeg har også vurdert dette, men har ikke blitt helt enig med meg selv....

Jeg tror jeg ender opp med et symbol e.l. som skal symbolisere barnet mitt :o) Tatovere ansikt e.l. er uaktuellt, for der har jeg sett mye stygt..

Skrevet

Har tatt "ei god gammeldags (men feminin) sjømannstattovering" - to hjerter og banner med navnene i. Passe stort på leggen. Megafornøyd!

Skrevet

Uff synes tatoveringer er så harry jeg..enten det er navn eller annet... men det er meg, da.. :0)

Skrevet

hvis dere går inn på www.romeo-felipe.piczo.com og på tullebilder med pappa linken, så ser dere den samboeren min tok med navnet av sønnen vår. det ligger helt nederst =)

Skrevet

En jeg kjenner har er bånd rundt overarmen sin. Det er fødselsdato, år og stjernetegn(slik som du viser). Jeg tror tallene for fødselsdatoen var romertall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...