Gå til innhold

Oppdatering fra samtale med lege i dag ang igangsetting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Her er jeg. Hjemme igjen. Regna vel ikke med at noe skulle skje i dag akkurat. Så det er greit.

Var til samtale med en veldig hyggelig lege. Han tittet på papirer, og journaler, og var enig med JM at jeg ikke burde gå veldig mye lenger nå, men at naturlig fødsel alltid er bedre enn i gangsetting ( i dette tilfellet).

Så var det tid for UL. Der var ikke alt heeelt tipp topp. Det var litt lite fostervann. Da ble det litt mer fart i sakene. Har time til ny UL på torsdag. Om vannstanden (!) er like dårlig blir det igangsetting på torsdag. Om den har tatt seg opp blir det muligens igangsetting i løpet av helgen pga psyken.

Så da vet jeg i det minste at jeg slipper å gå til 20. juni. Det er jo noe, men fortsatt er ting litt diffust her da. Har brukt en times tid nå på å få barnevakt og skyss og slikt. Veldig rart og kunne planlegge sånt.

Han røska forresten bittelitt oppi der i et håp om at det ville starte av seg selv. Hodet var festet nå, jeg var myk, men ikke moden og fødeklar, men det kunne man bli veldig fort sa han.

Så sånn er det da. Håper på naturlig fødsel i løpet av neste døgn. Kan bli igangsatt torsdag. Iallefall innen helgen er over.

Masse lykke til dere som settes igang i morgen da. Spennende!

Og Merilly: Her får du en svær dose fødestøv (rappa den fra føden i sta).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den posen er forresten så stor, den med fødestøv, at alle som vil kan ta altså:)

Skrevet

Åååå tusen takk altså:-)))))

*rørt jeg nå, virkelig rørt*

Får håpe ting starter av seg selv for deg nå da og at alt ordner seg på best mulig måte! Er veldig spennende dette her. Og selv om det ikke skulle holde til aktiv fødsel for deg, så er det hvertfall med på modningen og dermed lettere eventuell igangsetting. Babytid for Regnbuemor veldig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Klem*

Skrevet

Da vil jeg også ha litt. Er såå lei nå. håper det skjer noe snart da:-)

Skrevet

Så fint at du ble tatt alvorlig da, han er en veldig koselig lege, og det bør de være når de skal ta hånd om sårbare damer som oss.. ;) Satser på at røskinga gjorde sitt da, det satte igang fødsel for meg forrige gang, var i fødsel i løpet av et halvt døgn, så kanskje vi sees på B3 i morgen allikevel? Eller blir det kanskje B7 da?

Lykke til iallefall..

Skrevet

Torsdag er dagen :) Da skal jeg også settes i gang! Om der er plass da...........

Lykke til!

Skrevet

Nå har det gått et halvt døgn snart, og ingen tegn på noe.... hi, hi.. Er litt avslappet til det der nå, siden jeg vet jeg blir satt igang uansett. Det blir B7 om det starter av seg selv ja. Legen beklaget seg så fælt at det måtte bli B3 ved igangsetting, hi. Jeg sa at det bryr meg ærlig talt ikke HVOR jeg føder, bare han kommer snart.

Var hos ei venninne nå, for å prate litt om igangsetting, og etterpå så vi på frustrerte fruer, så sa hun: til neste episode har du ham i armene dine! Åååå.... ble helt varm jeg. Tenk, om en uke er det over. Jippi!

Skrevet

Vi sier torsdag! Wohoooo. Lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...