Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei..har 2 uker igjen til termin og har den siste tiden begynt å få litt nedpress og veldig trykketrang etter at vi har hatt samleie.. kjenst ut som man må på do men ingen ting kommer..dette kan holde på en hel dag.Noen som har hatt det slik, og vet hva det kommer av?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg også har det sånn,men jeg er bare 32+1 så får da ikke håpe det er tegn på noen fødsel.. hehe. men jeg får det utenom samleie også.. for eksempel om jeg har vært på do å tissa.. så går det 5 min og så blir magen veeeeeldig tung liksom og det kjennes ut som om blæra er stapp full.. men ut kommer det kun 1 dråpe..
*RutIetutt* Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Har hatt sånn følelse lenge....sagt det til jm også, som ikke sa noe på det. Er 33+1 i dag, og regner ikke med at det betyr at det blir en fødsel snart;o) Aner ikke hva det kommer av, men babyen ligger langt nede, så det er vel derfor...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå