9nah Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei Jeg er i uke 37 og lurer på om det er vanlig at man får gynekologisk undersøkelse når det nærmer seg termin. Er det ikke sånn at de skal sjekke om livmorhalsen eller hva det er er moden? er gravid for første gang og kan ikke så mye.-)..
Nina-med passasjer Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hei.jeg vet ikke om det er vanelig,men jordmor sa hun sku ta en gu av meg om 3 uker,jeg er 34+5 nå. hu sa hun pleide og gjøre det,men vet ikke hvorfor da...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Legen min sa nei på dette spm senest i dag, så dette må være noe jordmødre gjør..går dessverre ikke til jordmor, så da må nok jeg bare vente i spenning;) Tror de sjekker om det er åpning etc forresten
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det der kommer helt an på JM og lege- de har ikke samme praksis noen av dem. Hverken JM eller lege foreslo noe slikt forrige gang jeg var gravid. Det er hvertfall ikke noe de MÅ gjøre.
9nah Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 ok, takk for svar! Jeg har gått til jordmor frem til nå, men så er hun desverre sykemeldt i noen uker, så jeg må til legen min siste ukene. hun har en tendens til å droppe å ta blodtrykk, blodprøver etc, så jeg tenkte at det er greit jeg vet hva jeg i tilfelle burde gjøre når jeg er der.
Mamman til Tiril Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal til JM igjen neste Tirsdag og da er jeg 38+4 Da skal hun kjenne etter modning og åpning. Jeg er kjempespent, for ettersom det kjennes ut så må det være modning på gang her vertfall...
9nah Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg håper også jeg får det, nemlig. er 37 uker på torsdag, så kanskje litt tidlig enda, men jeg skal til modningsakupunktur for 3.gang i overimorgen, og har tatt bringebærbladkapsler i 2 uker, og føler jeg og at ting modnes nedi der. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå