Småbarnsmor med frysespire Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har så lyst til å melde meg/barnet inn i en eller annen bokklubb, men synes det er vanskelig å bestemme seg for klubb. Er du medlem i noen eller tenker på å melde deg inn i noen? I såfall, hvilke (n) og hvorfor...
PintSizedDictator Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Første jenten var medlemm av GoBoken og Barnas egen bokverden... Nå e hun bare medlem av sistnevnte. Kommer ikke til å melde neste inn siden eg har alle bøkene fra første...De tilpasser etter alder på barnet:) Veldig flotte klubber begg eto. Den siste får man poeng for hver hovedbok man kjøper, og disse kan samles på og senere byttes inn i en fin premie:) Nettsiden e www.barnasegenbokverden.no Der kan du se hva slags bøker de kan ilby innenfor de forskjellige aldrene..og så e det masse annet man kan bestille utenom også så klart:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Gutten min var med i Go'boken og Barnas egen et eller annet (den gjennom de norske bokklubbene). av de to var jeg mets fornøyd med Go'boken- mest variert utvalg. Den andre kjører mye klassikere fra vår barndom- og det har vi litt av fra den gang. Nå er gutten med i Barnas egen Bokklubb gjennom Cappelen- er faktisk definitivt den klubben jeg har vært mest fornøyd med. Veldig bra og variert. Lett å avbestille. Liker den klubben og kommer til å fortsette å være med der- forresten den jeg synes har hatt best alderstilpasning på bøkene også. Adresse er www.beb.no forresten.
Raych Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jenta vår er medlem i Bokklubben Barn. Den hører med til de Norske bokklubbene. Vi ville ha henne med der på grunn av at der ordentlige bøker, ikke alt det tullet som man får fra Go'boken f eks. Mange klassiske barnebøker fra Bokklubben barn, selv om de også har masse nye bøker:)
julaugmamma Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Til snuppa mi på snart tre år, var hun først medlem i Go`boken. det var få av bøkene som falt i smak, både av henne men også oss. Meldte henne inn i babygruppen i bokklubbens barn. Hvorfor vet jeg ikke, men jenta likte de bøkene bedre, men det gjorde vi som foreldre også, så kanskje det har noe å si. Tror det varierer hva man liker av bøker. Selv liker jeg å lese bøker, og foretrekker nok derfor de bøkene som har en tekst og forteller en historie, selv når hun var bitteliten...
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Go`boken er jeg medlem av etter at mor meldte meg inn der:) Har sett litt på barnas egen bokverden nå. Virker jo fin den... Vil gjerne ha flere innspill på klubber. Og si gjerne i fra hvis du har dårlig erfaring med noen også...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Var babygruppen på Barnas bokklubb som jeg ikke var fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå