Gå til innhold

Stripping! Noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet av legen på KK i dag, 2 dager på overtid. Dette kunne sette igang fødselen sa hun, men ingen garanti...

Noen med erfaring her?? Fortell fortell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte* :-)

Skrevet

Det er jo vanskelig å si om det hjalp meg noe eller om jeg hadde fødet uansett. Men ble strippet med nr1 da var jeg 3 dager på overtid og fødte 3 dager etter stripping. Med nr2 ble jeg strippet 17 dager før termin (hadde da 2cm åpning fra før) og fødte 2 dager etterpå.

Skrevet

ingen flere??

Skrevet

ble strippet to dager før termin med nr 2, mistet slimproppen dagen etter på formiddagen og fikk jenta rwett over midnatt inn på den 2 dagen

Skrevet

Jeg ble strippet 2 ganger før jeg fødte sist gang, det var 3 dager mellom hver og jeg fødte dagen etter siste stripping. Hadde i tillegg modnings akupunktur i forbindelse med akupunkturen.

På første stripping hadde jeg 1 cm åpning og ved siste stripping var jeg moden og hadde 2 cm åpning. Riene startet 6-8 timer etter siste stripping.

Skrevet

jeg ble strippet for to uker siden (har ikke termin før 10.juni) fordi jeg var moden og hadde 5 cm åpning, strippet igjen for en uke siden og nå sist søndag... men det har enda ikkje skjedd noe.. har fremdeles 5 cm åpning.. Er så lei nå :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...