Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symtomer er det på det?

Har vondt i lysken på begge sider og noen ganger kjennes det som stråling til nedre del av korsrygg og litt på innsida av venstre lår. Kan det være BL, eller er jeg fortsatt heldig og slipper unna?

Noe jeg bør /ikke bør gjøre om det er BL?

Skal til legen i neste uke, og kommer selvsagt til å spørre han også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter, for jeg håper fortsatt at noe vet noe... Og vil dele det med meg..

Skrevet

Hei, selv ganske uerfaren, men tenkte jeg skulle svare likevel... Har hørt at bekkenløsning er en samlebetegnelse på alle slags vondter som oppstår i bekkenet i forbindelse med svangerskap, at noen får det mest i symfysen, andre i lårhalsene osv. Om det du beskriver er noe som har oppstått i bekkenet, kan jeg ikke si noe om, men når du sier at det stråler høres det - helt ukvalifisert - ut som at det er noen nerver som irriteres, og da kan det jo være noe i bekkenet som rører på seg og klemmer?

Det er godt uansett å røre på seg, men regelen er at du ikke skal gjøre noe som gjør vondt. Har hørt at det kan være god avbelastning for bekkenet å stå litt på alle fire, evnt. også bøye armene og legge ned overkroppen slik at du avbelaster bekkenet for vekten fra magen, bare for å gi det en liten pause...

Synes selv at vondtene kommer og går, og tror vel at bekkenløsning ikke er en diagnose som du sitter med som en kronisk plage resten av svangerskapet, nødvendigvis, men noe du kjenner mer og mindre til. Eller er jeg veldig bortskjemt? Vet at noen av dere har veldig store plager, og da er det noe annet, mener bare å si at det må ikke være sånn enten helt bekkenplagefri, eller BL til over ørene løpet ut...

Lykke til og uansett god bedring, det hørtes ikke godt ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...