to søte små Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 er det noen hudpleiere, eller andre som er glupe og vet dettee? Hver mnd når jeg har eggløsning får jeg ei gedigen kvise på haka. sånn en såm begynner langt under huden som en hoven stor byll og som etter mange dager kommer til overflaten, lar seg poppe og sakte forsvinner... Hver mnd.......sukk. Poenget er at jeg skal gifte meg snart og jeh vil ikke ha kvise på bryllupsdagen min!!! hva gjør jeg?? har selvfølgelig eggløsning rundt da.....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Er ikke hudpleier, me har veldig stor interesse for det og dermed tilegnet meg kunskap. En ting som iallefall er kjempe viktig er å ha gode renserutiner. Rens huden med produkter tilpasset din hud morgen og kveld. Viktig at du bruker en lett fuktighetskrem som ikke tetter porene! Ellers er peeling og maske 2 ganger i uken en god investering, og du kan jo koste på deg en behandling til hudpleier (men gjør dt i god tid før anledningen, ca 3 uker fordi man lett kan få utbrudd etterpå). Anbefaler kystall sliping eller enzym peeling, huden blir helt fantasisk etterpå:=) eller en standard dyprens... Hormoner kan en ikke gjøre så mye med, men husk å spis vitaminer (og omega 3) og som du sikkert vet: DRIKK vann=) blir jo gjentatt til det kjedsommelige... Du har jo spesielle produkter som kan fungere direkte på kvisene som feks fra dermologica: medicating clearing gel og en annen som jeg ikke husker navnet på. Dette er sterke saker, men forhør deg til hudpleier slik at du får rett produkt til ditt problem:) Lykke til med bryllupet:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå