Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juni 2007 #26 Skrevet 5. juni 2007 Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo i fargen Moonligth. Nyyydelig vogn:) Kosekaninen ligger oppi der nå og passer på....
Anquor Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 Vi har også kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi i fargen Soft Beige (Mørke Blå og Beige) veldig fornøgd! gler meg til å trille
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #28 Skrevet 5. juni 2007 Etter å ha ombestemt meg to ganger ble det en Emmaljunga City Cross med City Bag. Bag i Sand, sporsvogndelen i Java (sort og beige). Skal hente den om litt over en uke.
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 5. juni 2007 #29 Skrevet 5. juni 2007 Har kjøpt Simo duo, svart og grå. Jeg er så fornøyd med det kjøpet og bar egleder meg til å bruke den. Tusen takk til mamma og pappa for den gaven :-) Blir helt rørt over å tenke på alt vi har fått av de og alt de gjør og har gjort for oss...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. juni 2007 #30 Skrevet 5. juni 2007 Emmaljunga Egde Duo Kombi Farge: Pasific blue
Trendy mams Skrevet 6. juni 2007 #31 Skrevet 6. juni 2007 Har kjøpt Stokke Explorer .... så langt kjempe fornøyd!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 6. juni 2007 #33 Skrevet 6. juni 2007 Vi har kjøpt av merket bebe comfort. High trek vogn. windo til de første mnd, den er grå. Bilsete som kan festes på vognen..Den kom uansett tredje best ut i testen som det var så mye snakk om da tv2 tok opp emnet. Den er kremfarget til tross for upraktisk farge.Jeg syntes det var så fint=) og sportsdelen er svart. Gleder meg masse til å ta i bruk vognen! (jeg har uansett trillet på niesen min med denne vognen og den var veldig god å bruke. Enkel å slå sammen og lett å kjøre)
Mizz-Lene Skrevet 6. juni 2007 #34 Skrevet 6. juni 2007 Vi har kjøpt simo kombi. Ønsket meg veldig simo forrige gang:) Nå har vi det:)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 6. juni 2007 #35 Skrevet 6. juni 2007 kan mistolkes litt den siste biten med at jeg har trillet niesen min med denne vognen.. jeg mente vogn av samme merke da=) jeg kjøpte ny til tulla vår=)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 6. juni 2007 #36 Skrevet 6. juni 2007 jeg har kjøpt en vogn som heter Filuu. er veldig ny på markedet i norge. det er superstor, og fin synes jeg og veldig "pappa vogn" da den har "blanke felger" og ser litt kul ut sådan. veldig praktisk, enkel å legge sammen. anbefaler den veldig.. kjøpte den på www.babybutikken.no og er vist bare 40 stk som triller denne rundt om i norge enda...
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. juni 2007 #37 Skrevet 6. juni 2007 Vi har kjøpt Emmaljunga smart duo combi i farge moonlight gleeeeeeder meg til å få den i hus!!
bassen2 Skrevet 6. juni 2007 #38 Skrevet 6. juni 2007 har kjøpt Phil&teds søsken vogn. har Quinny freestyle fra første man, BESTE VOGNEN EVER..... har hørt at P&T er like bra..
Jeenie Skrevet 6. juni 2007 #39 Skrevet 6. juni 2007 Har kjøpt 07 mod Simo Kombivogn i fargen Sand (beige) Skulle egentlig være praktisk og kjøpe sort vogn, men forelska meg så totalt i denne fargen, at skulle jeg kjøpe vogn bare MÅTTE det bli denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå