Gå til innhold

pupp pupp hele tiden


Mamma Mirabell

Anbefalte innlegg

lille gull på 12 dager spiser hele tiden syns jeg.. ca hver 2 time eller hver time... døgnet igjenom..

 

vanlig når de er så små ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn vi også, gjerne oftere.. Lisa er 5 uker imorgen.. Men sover 4-5 timer på natta, mellom måltid. Det er visst helt vanlig ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gutten min spiser også veldig ofte. Nå er han 4 uker og spiser hver 2. time, noen ganger hver 3. time hvis han tar seg en lang lur. På kvelden hender det at han spiser hver time, men da sover han også lenger til natten:) Helt vanlig, storebror var akkurat likedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Puh, godt å høre at det ikke bare e meg... når hun er riktig trøtt sover hun så det blir tre timer i mellom, men det er sjelden. Så som oftest er det hver eller hver andre time hun vil ha mat. Håper det blir sjeldnere etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har han blitt litt større siden jeg la i innlegget men er fortsatt veeeldig glad di puppen.. man blir litt sliten av det men merer det blr bedre og bedre så han /de trenger vel litt tid på seg til å venne seg til dette de oxo kanskje?

 

en har en dupp i halv tolv tiden på kvelden som varer i tre timer ellers er det minimalt med søvn her gitt.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det blir bedre etter hvert ja... men når dere sier hver tredje time feks - mener dere tre timer mellom måltidene, eller tre timer fra start på måltid en til start på måltid to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...