marrte Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 I dag er det tre uker til termin og jeg driver å vasker rundt på kjøkkenet. Skal flytte inn i nytt hus i morgen:) Men det jeg lurer på er.... Hva skal man gjøre når jeg bare hovner opp i beina?? Kjenner minsten klemmer seg nedover bekkenet mitt av og til, så jeg tar det litt forsiktig. Har ikke hatt det sånn før..kom plutselig i dag. Har heller ikke vann i kroppen.. Setter vel ikke igang fødselen av litt vasking vel???
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 en liten venepumpeøvelse...? du kan ligge på ryggen med hendende under baken og bøye det ene benet, strekke ut det andre. Så løfter du det strukkede benet opp mot taket og ned mot gulvet igjen mens du strammer og løsner musklene i benet ved å strekke foten ut og bøye det tilbake = vifte foten... Ta noen runder, så bytter du ben. Lykke til med oppussingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå