Mamma Mirabell Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hvis jeg legger gullet sengen sin sover han bare en halv time times tid så våkner han.. skriker å søker etter pupp... tar han opp og da sovner han igjen på armen... da kan han sove en time igjen... hva skal vi gjøre da? blir litt slitsomt å aldri ha ledige hender.... noen tips ?
Fraggelhysa! Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Tar han smokk? Vi kjøpte et lammeskinn til lillefraggel da han ble født og det er det beste kjøpet vi har gjort! Han roet seg alltid på det, skulle vi sove borte var det nok å ta med det så falt han til ro.
Mamma Mirabell Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 han tok smokk i begynnelsen men nå vil han ikke.. virker bare som om han blir sint siden det ikke kommer melk fra den
Mon Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Spiser han seg skikkelig mett når han spiser, eller sovner han da og?
Mamma Mirabell Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 det er lit topp og ned men sover alltid på puppen.. noen ganger etter ti min og noen ganger etter 20-30 min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå