Mamma Mirabell Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 lille gull på 12 dager spiser hele tiden syns jeg.. ca hver 2 time eller hver time... døgnet igjenom.. vanlig når de er så små ?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er det:) Lillegutten min bodde på meg frem til han var en ca 4 mnd. Slitsomt? Neeeeiiiiida...
winneboo Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Helt vanlig ja Syns jeg satt ute med puppen døgnet rundt de første 3-4 mnd.
Mamma Mirabell Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 ok.. vet ikke om jeg ble glad for å høre det eller ikke jeg.. jaja da vet jeg at det er normalt i alle fall.. hehe. ja bare litt slitsomt... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå