Gå til innhold

Er gutten min en enstøing eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han koser seg best hjemme virker det ut som. Han går i barnehagen 3 dager i uka, men vil aldri dit. Vet han koser seg der, men hver kveld og morgen sier han x antall ganger at han ikke vil. De dagene han er hjemme har jeg ikke alltid tid til å ta meg av ham fordi jeg har en baby som krever sitt. Vi går som regel bare og kjefter på hverandre og han gjør ikke på noe spesielt( prøver selvfølgelig å aktivisere ham litt da) men likevel foretrekker han heller dette forann barnehagen. Selv om det står 6 - 7 stk å jubler når de ser ham i døra når vi kommer i barnehagen så trekker han seg bare unna.

På kveldstid er det et par stykker som ofte vil ha ham på besøk eller jeg vil han skal gå ut å leke med dem, men nei, han vil ikke hvis ikke de kommer til ham. Dersom jeg blir med er det ok. Når han først kommer seg dit så tror jeg han koser seg og er helt i hundre, men det er et kav å få ham ut gjennom dørene. Nå har han gått hjemme i hele dag og når går han bare å kaster ting og gjør mye idiotisk som tyder på at han kjeder seg. Prøver å få ham til å gå ut til noen men nei, han vil ikke. Vil heller gå på lekeplassen alene enn at jeg skal ringe noen for å komme å leke der sammen med ham.

Han har noen søskenbarn på samme alder, og der er det aldri noe problem. De elsker han over alt og vi alltid være sammen med dem, så jeg skjønner liksom ikke helt. Når han er sammen med andre så er han utadvent og dominerende i leken, men det er liksom det å få ham dit som er vanskelig. Å så er han veldig opptatt av hvem som er glad i ham og ikke og hvem han er glad i. Synes av og til han kan virke litt tungsindig også, men vet ikke. For han er egentlig veldig utadvent og livlig store deler av dagen! Er det noe unormalt ved ham eller erdette vanlig?

Han er 3,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...