Gå til innhold

Fytti h***vete!!! (Klage klage klage...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sittet i en bil i 8 timer (vært i barnedåp på andre siden av landet) tror og holdt på å døøøøøø av varme. Så kommer vi hjem og oppdager at varmeovnen i stua har stått på, og stuen koker over. Vinduene på altanen har også vært igjen så altanen var kooookvarm. Nå står ALT oppe og lufter, men det er jo like varmt ute, så hjelper ikke så mye. Vurderer sterkt å gå og bade men er nok litt kaldt i vannet enda. Men fytti h*** så varmt det er å gå gravid på sommeren! og jeg er bare 26+0 (100 dager igjen i dag forresten!) og har en laaaaang sommer foran meg. føttene mine er omtrent ti ganger så store som de pleier å være og jeg har kynnere i hytt og pine. I tillegg tror jeg at jeg holder på å få ørebetennelse. Jippi!

Ok, det var dagens klaging =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ingenting på og alt er åpent.

Men dæven døtte. Luften står jo helt stille.

Føler jeg går til snart jeg også. Får ikke puste. Enda så har ikke sommeren virkelig tatt til enda *syte,klage*

Tror jeg vil utsette den til neste år.

Heller få dobbelt opp med penværdager da!!

Tenkte på det tidligere i dag. Vi har ingen fine, barnevennlige strender her. Bare små, dype badevann med hoggorm i.

Tror jeg tar inn hos mamma, og tilbringer dagene på sandstrendene der ute når skoleferien tar til.

Åpent rett mot havet. Mer gravidvennlig kan det vell ikke bli.

(Bortsett fra at det ikke er kiosk, og dermed dårlig med tilgang til kald drikke og is)

Skrevet

Hehe leiligheten min må være isolert med fryseelementer...for her sitter man med gåsehud:P Og man hakker tenner etter å ha vært i dusjen og skal gå i stuen;)

Skrevet

en kald dusj helper en liten stund! hehe.

eller et stoort glass med isbiter og vann! Mmm;)

Skrevet

er vist ikke min dag i dag heller=(

ALT var igjen da jeg kom fra skolen, utroooooolig varmt..

i tillegg ringer sambo nå å forteller at verksted mannen som skulle fixe bilen vår hadde kjørt midt i ei svær hålle med bilen og ødelagt fronten på den=(

å vi som skulle på utstilling med bilen på fredag, rekker neppe å få alt ordnet til da=(

Skrevet

Like varmt i dag, men blåser litt mer da... uffameg. men har fått slushmaskin så laget slush i sted! og nå skal vi på SJØEN. ut og blåse bort!!!! blir deilig...

Skrevet

hei sauen, hvordan går det med flyttingen? er forresten et innlegg på ung og gravid. må gå inn og se.

Skrevet

Joda, flyttingen går strålende den =) er kommet i hus nå, må bare bær ut all pappen fra altanen ***kjeeeeedelig*** hehe. har tatt helt av på ikea...

Hvilket innlegg? blir så nyskjerrig jeg =)

Skrevet

så gøy da. : ) jeg la inn et innlegg i går til dere bergensjenter jeg har vært på treff med. ja papp er noe drit. vi har heldigvis bod i huset, så når vi flyttet inn bare slang vi alle eskene inn der foreløbig.

Skrevet

Grillparty ? Deeeeilig =) Jepp papp suger =( men nå skal vi ut med båt og grille =) *glede seg*

Skrevet

jepp : ) kos deg masse. høres deilig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...