Slettes Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som har noen gode råd til meg.. har funnet og fått mange gode råd både her inne og på BIM .. Junior spiser ca hver 3. time, men gulper utrolig masse etter hvert måltid.. Han gikk ikke ned i vekt på sykehuset og har nå gått opp litt over en og en halv kilo siden fødsel.. Har ikke pumpet noe særlig så jeg vet heller ikke hvor mye han får i seg under hvert måltid og grunn til dette er at jeg ikke ønsker at han skal ta flaske ennå.. Kan denne gulpingen være snakk om at han får i seg for mye mat?? Bleiene er våte og han har normal avføring, virker ikke dårlig og er i godt humør forruten et par timer hver kveld hvor han er litt "sutrete" og sparker mye med bena..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Høres helt normalt ut. Han gulper nok opp overskuddet. Er nok en glupsk liten tass - akkurat som mine gutter har vært ;-) Hvis han har lagt på seg 1,5 kg på 6 uker er det helt supert! Helt vanlig at de har en sånn sutreperiode på kvelden når de er så små. Går over :-)
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Prøv å ta han opp ett par ganger i løpet av måltidet slik at maten får roet seg i magen før han fyller på mer. )
DK+2 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Høres helt ut som min kar, som er veldig glupsk. Han gulper VELDIG mye, er 2,5 mnd nå og har gulpet i flere uker. Bytter body på han ofte pga dette, men han har lagt på sei kjempefint hele veien! Han får da både mm og mme. Sutrer litt gjør han å på kvelden, noen kvelder mer enn andre, men det er vel bare en periode regner jeg med. Eneste rådet jeg har fått mot gulpingen er å prøve å ta han opp å rape oftere under måltidene.
Slettes Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ypperlig, skal forsøke det.. Takk for svar alle sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå