Gå til innhold

Har dere en favorittbutikk hvor dere handler barneklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her handler jeg nesten alt på Exit pluss at jeg sveiper H&M innimellom:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

exit er nok favoritten, men kjøper litt andre steder også

Skrevet

Ingen favoritter tror jeg, men blir endel exit, h&m, capone kids og lindex.

Skrevet

Har forelsket meg i Okaidi jeg !

Skrevet

Handler mye på exit og babyshop. Litt på HM også, men der syns jeg de aldri får noe nytt.Lite utvalg på hennes på ski i hvert fall..sikkert bedre i byn..

Skrevet

Polarn O. Pyret !! :-D

Og så sper vi på med litt Exit

Skrevet

Min favorittbutikk er Okaidi/Obaibi. Kjempefine klær til en ok pris. Ellers handler jeg litt på Exit, Reflex og hm.

Skrevet

Okaidi / Obaibi får du på Stovner, Aker Brygge. Hvor ellers vet jeg ikke, men begge de filialene er fine :)

Skrevet

Exit, Benetton, H&M, Røff og Tøff.

Okaidi har de vel på Oslo City og på Kvadrat.

Skrevet

Okaidi finnes også på Arken senter i Bergen.

Skrevet

Akkurat nå kjøper jeg det meste på H&M, datteren min elsker Hello kitty, og de har også masse tøft til gutter.

Skrevet

Lindex synes jeg har masse ok, og masse bra salg som regel. Varier fra butikk til butikk da. På feks jessheim har de en egen Lindex barnebutikk og der er det ryddig og oversiktlig. Pluss at de har mye fint, mens på strømmen ser Lindex ut som ett sted som har blitt bombet, det lukter vondt der og det finnes aldri noe bra klær der. Hehe. Er iallefall min mening da.

HM er ok, Exit er greit men synes de har dååårlig kvalitet på bomullen. Blir stiv og hard. Kapphal kan være helt greit. GAP er favoritten men den er jo ikke i Norge da.

Skrevet

arver en del, men handler en del på H&M på nettet. Orket ikke dra tre unger rundt på kleshandel.... Bedre at de kikker i katalogen med meg, og jeg får litt mer oversikt i ro og mak hjemme.

(og så er jeg ikke glad i å gå i butikker....)

Men hvis jeg går i butikker er det Cubus og Lindex mest (synes H&M her er så rotete lagt opp)

Skrevet

Favorittbutikken er en butikk som heter Ankerbarna, der er det utrolig masse klær som jeg liker.

Jeg handler mest på H&M fordi der for jeg mye for pengene.

Skrevet

EXIT :o)

Er innom de andre også, men liker best exit.

Babyklær kjøpte jeg mest på H&M...deilige klær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...