Gå til innhold

Siden her heter faktis din baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så noen her inne har faktisk missforstått noe her inne......... kommer stadig over innlegg som trakaserer oss som mødre og det kvinnelig kjønn. Ja, for å provosere. Ja, jeg trenger ikke lese de, Ja, jeg kan finne på noe annet osv osv.........Men så har det seg slik at jeg stikker innom i ny og ne... og det første som nesten alltid møter meg er sure kommentarer fra enkelte. I det siste har det vært denne Yppert spesielt.......... WHY?????????

Jeg må si det overrasker meg at noen har et slikt enormt behov for å være ekkel hele tiden.,..

Får jeg lov å be om noen hyggelige dager her inne framover........

hilsen ei som savner den koselige barn i magen tiden........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pul på deg en unge til da, om du trivdes så bra. Eventuelt innse at livet består av mer enn feite gravide hormonkjerringer. Hygge er dop.

Skrevet

Til opplysning, du er nå inne på Kranglesiden og her får man utløp for sine dårlige dager. Men på en annen side, at slike som deg popper innom og blir sinna, gjør det hele bare enda mer morsomt.

:-)

Skrevet

Kunne jo nevnt det i samme innlegg, men lot faktisk være.

Jeg spør igjen. Hvorfor så enormt behov for å være stygg i munnen og ekkel mot andre...

hvorfor pule på meg en unge........? hva er det egentlig for slags språk?

Hvorfor skal man være mer utrivelig her inne????

Hvorfor være her inne for å krangle??????

Bare spør. Jeg resignerer. ----------

Skrevet

Ja tydligvis. Men tenkte at det heller ikke hadde noe på skravlesiden å gjøre. for regnet med at diverse........... kom til å signere!

Men jeg resignerer....... som sagt...

Hadde bare lyst å se om noen kanskje kunne prøve å lage en hyggelig dag her inne i nærmeste framtid.

Overrasker meg at man har behov for å være ekkel her inne hver eneste dag hele uka...........

Skrevet

Det som er hyggelig for deg er kansje lite givende for andre.

Det som er hyggelig for meg er kansje lite givende for deg.

Om du mener noen her er ufin i språket (pul på deg en unge..) så er du kansje vel sart og burde nok ikke vært her inne i utgangspunktet.

Skrevet

Kjære vene. Du er, som sagt, på en Krangleside. Her er vi ikke hyggelige bare for å være hyggelige. Hvis det er kos og hygge du er ute etter må du gå et annet sted.

Nå er det også menn som har babyer, så de har faktisk lov til å være her de også på lik linje med kvinner. Om du er uenig i noe av det som kommer fram så får du heller krangle enn å klage på at folk er utrivelige.

Skrevet

Jammen, dette ER jo hyggelig for oss! :D Høflig må man være overalt ellers, her er det bare digg å få utløp for sine egentlige ønsker.

Skrevet

Roper man i skogen får man kjeften full av kongler.

Skrevet

Helt riktig, Hufsemor. Pludring utgår noe så grundig.

Skrevet

Stemmer det. Ser ingen grunn til å være hyggelig og høflig mer enn jeg faktisk må i løpet av en dag. Viktig å ikke overstige snillhetskvoten sin!

Skrevet

Det er sant. Man kan jo bli sånn... Hyggelig, altså.

Skrevet

Grøss og gru. Håper jeg aldri blir det hvertfall. Av og til MÅ man være snill i visse sosiale situasjoner, med naboen, med svigers, kollegaer. Urk:(

Skrevet

hva med å gå inn på et av de andre forumene som ikke heter krangle så kan du klage, men her må man nesten regne med litt tull.

Skrevet

ris og ros er klagesiden

Skrevet

har ikke sagt det ikke er lov å være mann her inne.......

Skrevet

Ok, jeg skjønner at du er overrasket og sjokkert over språkbruken her, men jeg fatter ikke hvorfor det har noe med hva siden heter å gjøre.

Din Baby..................javel, og så?

Kan man ikke være krass, kritisk, humoristisk, sur, grinete, bitchy, tverr, ufin og en hel masse annet bare fordi siden heter Din Baby?

Skrevet

Hva fader...?! Du er jo på Kranglesiden da, kan ikke forvente hyggelige innlegg med koz og klemz her inne vel... Hva trodde du egentlig?

Skrevet

Jeg synes faktisk folk kan være for hyggelige her inne også til tider. Her er mennesker av alle slag. Men siden heter "kranglesiden", og hvis man da forventer pent språkbruk og kløing på ryggen så har man nok havnet på feil sted. Da er nok Skravlesiden stedet for deg, skjønt de krangler bedre en på krangle iblandt..

Dessuten ingen MÅ være her hvis man ikke trives.

Skrevet

Er det ikke to s'er i faktiss?

Skrevet

Jeg tror du glemte en "e" der også i faketiss, tror jeg...

Skrevet

Faen.. det irriterer meg at ferskiser skriver "missforstått" det heter for pokker misforstått:-) Enkelte burde egentlig fått seg en enveisbillett til skravleforum..faens til møkkakjærring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...