melkekua™ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 En bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør, og har han ikke godt humør, så er han ingen bussjåfør, en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør. Og så veit jeg det er et vers med militær og et med smultring, disse kan jeg....men det er det verset med utedo jeg står fast....jeg husker ikke hvordan det går. Noen som kan hjelpe meg??? På forhånd takk )
Bussi Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 En militær, en militær, det er en mann med sure tær, og har han ikke sure tær, så er han ingen militær, en militær, en militær, det er en mann med sure tær det er ihvertfall sånn jeg husker den ;-)
Bussi Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Leste visst litt fort jeg, du kunne kanskje det verset. Det med utedoen har jeg ikke hørt...
melkekua™ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Det er verset med utedo jeg trenger hjelp til!!! Noen av dere glupe jenter/damer som kan det?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 en utedass en utedass det er en dass med uteplass.... en giftering en giftering det er en ring med gift omkring.....
Snart 4, siste på vei Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Tja, kan det være sånn? Var det første jeg tenkte ihvertfall.... En utedo, en utedo, det er en do med plass til to, og er det ikke plass til to, så er det ingen utedo. En utedo, en utedo, det er en do med plass til to
FrkForsiktig Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 En smultering En smultering, det er en ring med mat omkring. Og har den ikke mat omkring, så er det ingen smultering. En smultering, en smultering, det er en ring med mat omkring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå