Gå til innhold

Ble påkjørt i dag!! *sint*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syke idiot som kjørte på meg i dag!!!!!!!!

På vei inn på danmarksplass, jeg har fått grønt lys og kjører, da kommer det en mann inn fra høyre og smeller i siden på bilen min der gutten vår sitter.

Var ikke så alvorlig at vi ikke kunne kjøre videre. Så avtalte å kjøre til nesmeste bensinstation og se på dette og skrive skademeldig.

Ble bare så forbanna!!!!! Kjeftet han hudenfull da vi kom frem.

Var en mann på over 30år som hadde det litt travelt.

fikk avklart alt, og han var selv eier av en bilforetning her i bergen. så han kom og hentet bilen i 4tiden i dag,og vi får den tilbake i morgen kveld.

så lenge han fikser skaden syns jeg det er greit å gå utenom forsikringsselskapet. spesielt siden han får fikset skaden MYE raskere enn om den først skulle inn til takst, og etter det til mekaniker.

måte på sykehuset med lillegutt for å se at han hadde det bra. gikk heldigvis bra med han da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne skulle hatt seg en real omgang.

Var borti noe lignende i dag.

En som skulle svinge over veien, mens vi kom imot.

Og så bare himler han med øynene når han endelig gadd å stoppe.

Hadde ikke venninna mi bråstoppa, hadde det smelt.

Godt å høre at det gikk bra

Skrevet

Huff.... Godt dere får orndet opp da....

Når jeg fikk en bil BANG inn i siden i audien, kjørte jeg 4 meter og svingte inn i en busslomme. VIPS så bare spandt det gamle ekteparet avgårde å forsvant!! Hele døren var smadret inn, og jeg var gravid!!

FY FAEN!! sier bare jeg....

Jeg kjørte rett på kammerset å anmeldte forholdet. Kom ikke så langt for jeg så jo ikke bilnummeret. Ikke bare så jeg det baklengs, men det forsvant jo lenger og lenger vekk, og i løpet av 2 sekund, kunne jeg jo ikke ense det.... FAEN!! Irriterer meg enda over det. Saken ble jo selvsagt henlagt. Pokker....

Drittfolk kaller jeg slike, selv om de muligens gripes av panikken og styrter avgårde. Men ingen unnskyldning. Jeg skulle jo bare svinge til siden for å ikke sperre all trafikk, men det var jo dumt. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg jo sperret ham inne, så da MÅTTE ha jo betalt eller iallefall gjort opp.

Skrevet

men om han kom fra din høyre side, hadde ikke du vikeplikt da?

men huff, så ergelig.

eg blei rygga i engang, av en eldgammel kar, fikk slepekroken i fronten, å fikk ikke stoppa raskt nok, så kroken skrella opp hele sida på bilen. eg stoppa opp der å da, å gikk ut å ordna det hele der. stoppa litt traffikk, men det får bare være.

Skrevet

Grr, samme skjedde meg da jeg var gravid med minsten. Kjørte gjennom en rundkjøring og da kommer det en guttunge kjørende i full fart inn (fra motorveien) og durte inn i meg. Det gikk bra med datteren min som var 2 år da, litt verre med meg som var gravid og fikk premature rier av sikerhetsbeltet. Men det endte godt da! :)

Skrevet

Mamman til Jøran og Jonah:

Hadde ikke vikeplikt pga -

Sitat: "jeg har fått grønt lys og kjører.."

=)

Skrevet

Var det han som selger biler rett ved danmarkspubben?

Skrevet

å hva sa de på sykehuset da, når de fikk høre hva som skjedde?

Skrevet

husk å kaste barnestolen nå da - og sørg for å få ny av han.

Skrevet

Huff, sånt skjer, DESVERRE!

Idiot av en mann, unnskyld assa.

Men aller viktigst: Alt gikk bra med lillegutt, og det er jo fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...