It's all about me Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Lillegutt er for tiden på sykehuset for noen undersøkelser og og skulle få venflon siden han skulle senkes i narkose. Ble advart på forhånd at det er vanskeligere å sette på den aldersgruppen, men at det skulle bli så ille hadde jeg aldri trodd. Da de endelig tilslutt klarte det hadde de stukket han i en og en halv time Prøvd flere ganger opppå begge hendene, på insidene av begge håndleddene, begge føttene, barbert og prøvd fire ganger på hodet før den til slutt satt på halsen. Stakkar lille gutt skrek som om det gjaldt livet fra start til slutt, og ga seg ikke før virkningen av narkosen tok over. Men da han begynte å våkne igjen virket det som han ikke var klar over at det var over og fortsatte å kjempe og skrike under hele oppvåkningsprosessen. Etterpå telte vi og fant 18 tydelig stikksteder, og han ser helt misshandlet ut. Nå sover han helt utslitt. Puh.
En_av_hver Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Det er nesten så jeg har lyst til å GRINE her jeg sitter. Uff, for en forferdelig opplevelse for han, OG DERE! Får endelig håpe at de kalere å finne ut noe nå da......har dere fått noe nytt? Sender over en liten trøsteklem jeg...både til liten og stor:-)))
pøber´n & je Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 De våkner igjen i den "tilstanden" de var i da de ble lagt i narkose. Det er rart de ikke fortalte deg om det. Høres ut som en stri tørn
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja det var så vidt jeg klarte å holde meg der jeg satt, men måtte mestre det for han sin skyld. Har ikke fått vite noe resultat av undersøkelsene ennå, men krysser fingrene for at de gir et svar.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Må bare få si at jeg synes de tynte han for lenge.. Det kunne da umulig haste slika t de ikke kunne ta en pause?
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Å jo da, han spyr fremdeles dessverre. Det er det de prøver å finne grunnen til nå. Det holder liksom når det begynner å nærme seg en måned.
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Han fikk to små pauser, men det hastet faktisk skulle de fått gjort det idag. Han skulle både ha CT og gastroskiopi etter hverandre og det var ikke lett å få til på så kort varsel.
Twig Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Å satan! (unnskyld språket men) Håper det foreligger en naturlig årsak til det da.. selv om det ikke høres slik ut, når det har foregått en hel mnd.. :S
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2007 Ja jeg er glad jeg ikke var alene med han, for han er en sterk liten gutt som prøvde å "komme seg bort i sikkerhet".
snuppi min Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Her var jeg ja, og fant oppdatering for hvordan det har gått med dere idag. Blir skikkelig lei meg av å lese hvordan dere har hatt det. Stakkars lillegutten din, får helt vondt av ham. Fikk dere vite noe mer idag, eller noen datoer for når dere får vite noe mer? Er dere fortsatt på sykehuset? Heldigvis er dere igjennom de værste testene, så får vi håpe at de kommer frem til hvorfor han kaster sånn opp.
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2007 Der var du jo Snuppi ) Vi er hjemme igjen nå, men skal tilbake igjen imorgen tidlig og snakke med legen. Så da er det bare å krysse fingrene for at de har funnet en årsak.
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 herregud for en opplevelse!!! da hadde jeg nok hatt store problemer med å ikke stortute selv!
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2007 Ja det var ikke lett å l være til tider kan du tro. Og ikke letter da de tilslutt klarte det og han sovnet av narkosen...
snuppi min Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 Usj, jeg er ikke innom når du er innom og omvendt. Litt fint vær idag, så sitter litt ute og prøver å bli brun... Hvordan har han vært resten av dagen idag? Har han sovna godt, og følt seg trygg igjen hjemme? Godt å komme hjem til vandte rutiner og omgivelser igjen. Forresten, utenfor temaet. Så en tråd du hadde om eiendomsmeglere. Skal dere flytte? Fra Bergen eller blir dere fortsatt i Bergen? Kunne vært morsomt om du flyttet østover igjen, kunne blitt bedre kjent )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Å huffa meg..stakkars liten babygutt!!!! Kan forestille meg at mamma hjertet fikk vooondt også da:(
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 Å herregud. stakkars dere og stakkars lillegutt:( Kjenner det stikker i hjertet av tanken
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Uff a meg! Amatørmessig, mener nå jeg!! *rister på hodet* Sender en god klem til stakkars lille gutten din og dere! Men det er faktisk sånn at om et barn skriker seg inn i narkosen, skriker det seg somregel ut av narkosen også...
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 5. juni 2007 Ja det siste der kan jeg skrive under på ja, he he.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 #22 Skrevet 5. juni 2007 Uff og huff ( Det må ha vært tøft å se på ( Man føler seg så hjelpesløs i sånne situasjoner! Han har nok glemt det allerede, hvis det er noen trøst? Håper han har det bra nå
trøndermamma Skrevet 5. juni 2007 #23 Skrevet 5. juni 2007 Stakkars liten! Har prøvd det der selv, og hadde lyst til å grine jeg å! Minsten her var rundt samme alder som din han og, og de strevde sånn med å finne en åre......Hjalp ikke at de hadde smurt på bedøvelseskrem. Men heldigvis brukte de ikke mer enn ca 20 min på gutten min, men da var jeg helt utslitt og tårene rant nesten! Det må ha vært helt for jæ.... å høre på så lenge som de holdt på! Og på så mange plasser.....stakkars gutt! Får håpe han ikke har tatt helt skrekken for leger nå da!
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 5. juni 2007 Vel, resten av dagen har han vært helt utslitt og bare sovet eller sett rett ut i luften. Satte han i sofaen og da ble han bare sittendes der, nøyaktig i den samme stillingen i evigheter. Koste litt med han og lot han hilse litt på lekene sine før vi la han. Så sovnet han momentant og har ikke rørt seg siden ) Blir nok bedre i morgen tenker jeg.
It's all about me Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. juni 2007 Han han begynner å grine bare det kommer inn noen i hvite frakker. Det sitter i fra blodprøvene på fredag og lørdag, og har garantert ikke blitt bedre etter idag. Han vil nok glemme etter hvert, men det sitter i ganske lenge faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå