Bulikuli Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hvis barn spør om dere er gravide også er dere ikke det? Blir dere såret innerst inne? og hva sier dere? fleiper dere det bare bort eller sier dere irritert fra?
Twig Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Barn er barn, man blir ikke irritert på de om de spør, for de vet som regel ikke bedre (kommer an på alder selvfølgelig) Sier i fra og fleiper tilbake Nå har jeg aldri fått det spm før da..
Hufsla Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 det tar jeg meg faktisk ikke nær av i det hele tatt. Jeg vet hvordan jeg ser ut, og syns mange ganger selv at jeg ser gravid ut. Men den eneste som har spurt meg om det er ei dame som er psykisk utviklingshemma, og da sa jeg som det var, jeg er nok bare litt for glad i godteri:-) Med et smil.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Fått det spørsmålet en gang fra en jentunge og svarte at nei, men jeg hadde hatt en baby inni der. Var faktisk ganske irritert på moren hennes som sto rett ved siden av, men ikke på barnet.
frøken blå Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, blir mest falu over at andre skal høre det.... hehe.... fikk høre det i barnehagen en gang: - Du? Du hadde jo så stor mage vettu. - Åh? Ka tid då? Når Jonas va inni magen?? - Nei, inne på kjøkkenet når du skar opp frukt.... - Ka ti då? Meine du når Jonas va inni magen min? (prøvde febriiiiiilsk igjen, hehe!!) - NEI!! NÅ!!!! Inne på kjøkkenet nå istad. Når du skar opp eplene. (Jeg bare "ehh!!" ok.... Slapte vel bare litt av i magen akkuratt der og da!!)
Bulikuli Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ble bare litt paff, vet også hvordan jeg ser ut, men forventer faktisk at et barn på åtte år vet at slikt spør man ikke om. Ble også irritert på moren til barnet som ikke sa noe, hun kunne sagt til barnet at slikt spør man ikke om. Fleipet til barnet å sa at "nei, min baby ligger inne og sover", men jeg ble både paff og overrasket over spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå