Gå til innhold

Perfekt å ha baby på sommeren... NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sa at det var såå fint å få baby på sommeren... nå er beibisen vår 5 uker og jeg må sitte inne!!! Han er veldig urolig på dagen og til og med i vognen. Må vente til ettermiddag/kveld før han vil ut og ligge rolig i vognen (og jeg har ikke på han for mye klær). Skulle bare ønske jeg kunne vært mer ute, men nå er jeg bare trøtt og lei. Noen andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha en vifte på i stua som kjøler ned litt.. eller lag skygge ute og legg han under der... kok vann og avkjøl dette og gi det te han det har hjulpet meg med dattra vår hvertfall..

Skrevet

Kan jeg gi vann til han nå så tidlig? Det hadde jo vært veldig fint for han skal ha MM hele tiden, blir jo tørst i denne varmen. Og har du lue på din datter når du har henne ute? Hvor mye kler du av henne?

Skrevet

hei.. sliter med det samme, klædden på litt over fem uker er urolg... i dag satt jeg han ikke ut, men vifte ved vogna som kjøler ned litt, kun bleie i vogna, med et teppe over selve vogna, ikke han, for at han ska unngå trekken.. fra vifta assa.. og han har sovet godt i non timer nå :) i går sov han ikke i det hele tatt..

til om jeg har lue på tælpen, det har jeg ike i vogna, trekker jo ikke nedi der om det er vindstille... han hadde svettet for mye da.. . men skal han opp å sitte på fanget ute, skal han ha på lue... syns nå jeg :)

mne ekke lett for disse små i varmen..

lurer og på o m jeg kan gi litt vann, det er jo med på å kjøle ned kroppen og..

Skrevet

Hvordan kler du han? La han evt. kun i bleie i skyggen. Jeg har også sommerbaby...min gutt er veldig varm, så jeg kler så å si ikke på han om dagen...Ut på dagen når det er som varmest lar jeg han ligge naken på et vaskbart teppe :o) og det ELSKER han....fra å være grinete...når han får av alt...bleie og alt...da er han fornøyd da...ligger og spreller med ben og armer som bare det. Gutten min er 3 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...