Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 I ikke-gravid tilstand må jeg innrømme at det nok hadde gått ned en gin tonic eller gin lime nå i varmen. Ellers er halvfrosne jordbær, rom (tror jeg...) og sprite en herlig drink! Sistnevnte går jo også an å lage som en alkoholfri variant, så det spørs om min kjære skal få servere meg en slik en på verandaen i kveld! (det er liksom hans spesialitet det der...)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 smirnoff north med knust is,brunsukker og lime blandet sammen.. husker ikke hva den kalles men fy søren så god den er:D:D
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Strawberry daquari (eller hvordan man skriver det). Jeg bare eeeeeeelsker den drinken!
hit og dit Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Mojito, knallgod. Det er den einaste drinken eg liker.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Vanillastrawberry er min favoritt. Vaniljevodka med knust is og halvfrosne jordbær i blender, en dæsj sprite og toppes med et ferskt jordbær. Kan forøvrig også gjøres om til en alkoholfri variant med bare sprite, en liten dæsj vanilje essens, knust is og halvfrosne jordbær.
browneye Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 I ikke gravid tilstand er det helt garantert jãgermeister og cola med masse isbiter og en liten lime.....husker ikke hva denne heter...men NAM..godteri!!!!!!!!!!!!!! Nå som alkoholen er lagt på hylla er det rett og slett vann med masse isbiter, og kildecider i helgene.........
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 strawberry dequri og mohito er nydelig :=) selvfølgelig ikke gravid tilstand:)
melissa&baby:) Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Alovera! supergod når det er varmt! i ikke gravid tilstand selvfølglig...
Jeenie Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Jeg elsker Cosmopolitan, Long Island Ice Tea og Strawberry Daquiri... I gravert tilstand er iste en favoritt!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Jeg husker jo aldri hva drinker heter da.. men jeg ser over her at jeg skal prøve strawberry daquiri en gang... :-) Den var jo populær... Min favoritt hvis jeg skal på fest, og ha med drikke selv, er å kjøpe en sitrus-likør som heter "Bols Blue". (Den er kjempe-blå i fargen !) Blander som regel følgende: -Masse isbiter -En dæsj Bols Blue -Fyller opp nesten fullt med en av følgende: Sprite/Grape Soda/ Scweppes Lemon -En dæsj med Tom Colins eller Margarita drinkmix på toppen. Dette blir en veldig søt og syrlig drink, som er kjempegod... Nå som jeg er i gravert tilstand drikker jeg mest brus, og da særlig mye Schweppes Lemon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå