Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hei på dere der ute.. har ei datter på 4 mnd og nå er sommern virkeli kommet ditt jeg bor akkurat nå har vi 24 grader i skyggen ute og kanke tenke meg hva som da er i sola.. men hva i allverden ha på henne? lue? langarma/kortarma body, sokker? det er desverre lit med skyggeplass ute hos oss det eneste er under utebordet på en måte så det sier jo sitt.. blir derfor en del inne. har prata om å få kjøpt parasoll te å ha ute men må vente på lønning først.. hva med om natta? hu sparker a seg dyna og sokker og er varm og klam i kortarma body når vi står opp.. i tilegg te detta har hu langt hår ( snart halveis nedpå ryggen hennes og det er tykt så hu koker jo og strikk det er håpløst for bare sklir ut.. håper noen har noen gode tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå