Gå til innhold

4 mnd og skikkeli sommer


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på dere der ute.. har ei datter på 4 mnd og nå er sommern virkeli kommet ditt jeg bor akkurat nå har vi 24 grader i skyggen ute og kanke tenke meg hva som da er i sola.. men hva i allverden ha på henne? lue? langarma/kortarma body, sokker? det er desverre lit med skyggeplass ute hos oss det eneste er under utebordet på en måte så det sier jo sitt.. blir derfor en del inne. har prata om å få kjøpt parasoll te å ha ute men må vente på lønning først.. hva med om natta? hu sparker a seg dyna og sokker og er varm og klam i kortarma body når vi står opp.. i tilegg te detta har hu langt hår ( snart halveis nedpå ryggen hennes og det er tykt så hu koker jo og strikk det er håpløst for bare sklir ut.. håper noen har noen gode tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...