Gå til innhold

spiste røkelaks i dag ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var jammen godt :-) Har ikke en gang dårlig samvittiget.....den er jo røkt....:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke helt logikken her?!

Det blir nesten som:

 

drakk en flaske vin i dag

 

Og det var jammen godt :-) Har ikke en gang dårlig samvittiget.....den er jo kjølt....:-)))

Skrevet

jammen røkelaks kan man trygt spise! bare den er fersk er det helt greit, og ikke farlig! Forøvrig er det vel en litt annen risk å drikke en flaske vin enn å spise røkelaks?

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, og hun sa det var trygt å spise røkelaks så lenge den var fersk. (altså nyåpnet pakke)

Skrevet

Unnsyld meg "Uten nick og på overtid". Du kan ikkje samenligna å ete røykelaks med å drikke ei flaske vin!! Den synst eg blei for drøy!!!!

Skrevet

Ja helt enig....du burde forhøre deg litt mere tenke før du snakker.....høres ut som jeg gir F...hele svangerskapet på den måten du legger det frem....!

Koser meg bare jeg :-)

 

Kan spise roastbeef og spekemat også....men det må ligge i frysern i ett døgn sa jordmor til meg :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...