Gå til innhold

I natt drømte jeg om fødselen min ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt gikk kjempebra og fort...bedøvelsen rakk ikke og virke før nurket var ute ... men husker ikke noen smerter !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes lovende ut :P

drømte jeg fødte en gulerot jeg :P hehe er visst helt på tur :-/

Skrevet

Har drømt om mange fantastiske fødsler jeg også. Babyen har bare glippet ut mens jeg har dusjet og slikt.

Skrevet

Hehe...jeg drømte her for en stund siden at både jeg, søsteren min og mamma (hun er 60 år!) var gravide, og søsteren min holdt på å begynne å føde :) Mye rart altså...

Skrevet

Eg og drømte om fødselen min her ei natt. Fikk rier på¨kvelden, men verken eg eller sambuar var mota til å dra på fødestua, så me fant ut at jaja måtte eg fø no så måtte eg sikkert fø om morningen og. Så gjekk me for å legge oss. Om morningen så skaut eg ungen ut med eit trykk og den for som ein prosjektil over sengekanten og ned på gulvet. Det var ein rød alien liknande sak. Desverre var den død, for eg hadde kvelt han i fødselskanalen, sidan me ikkje drog kvelden før. Me var litt oppgitt, men mest fordi me måtte gå ein heil graviditet til før me fekk jenta vår, og så var me i veldig fornøyd med at me hadde lært at neste gang måtte me dra på føden med ein gang.

Eg vakna og var kvalm over kor likegyldige me var i draumen. Må få understreke at me er ikkje slik når me er våkne :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...