Gå til innhold

Hjelp...mislykka prøvetime!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snufs...kom nettopp hjem fra prøvetime hos frisør og sminke. De holder til på samme plass.

Frisyren ble knallfin, men sminken ble sååå grusom!!!! Fikk sjokk!!! Så ut som et 80-talls-ikon! Hjelp... aner ikke hva jeg skal gjøre! Bare en og en halv uke igjen til den store dagen... Prøvde å si ifra flere ganger, men ble ikke fornøyd med resultatet uansett:(

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - så leit da =)

Du kan jo f.eks bare sette opp håret hos frisøren og så heller sminke deg selv...? Prøv litt hjemme først.

Jeg skal både sette opp håret mitt selv og sminke meg selv - har ingen utdannelse eller erfaring. Tenkte bare å sette opp håret i en enkel hestehale, tvinne håret gjennom "halen", krølle det med krølltang og sette sløret på, og så sminke meg diskre. Legger da først på en underlagskrem/foundation - kjøp på parfymeriet fordi der har de peiling i forhold til hudtypen din osv, og legg på maskara og litt rouge i kinnene. Skal ikke så mye til. Du kan f.eks også kjøpe Make-up bladet i kiosken - der står det masse fine tips hvis du føler deg usikker!!

Eller gå tilbake og si at du ikke var fornøyd med sminken og at du vil prøve igjen, men noe helt annet - vær helt ærlig!! Du skal se dette ordner seg...

Lykke til da =)

Skrevet

Huff... det er akkurat det som er mitt mareritt... Bruker kun mascara og eyeliner av og til... har helt skrekken for å blir oversminket... Har prøvetime bare 9 dager før vielsen, så da får jeg rimelig kort tid på å finne en løsning hvis det skjærer seg :=(

Skrevet

si fra om det til sminkøren:)

jeg ble heller ikek fornøyd med sminken, men gikk tilbake dagen etter og sa fra. fikk da ny prøvetime, og ble kjempefornøyd med sminken!

lykke til!

Skrevet

Hvis det er kjempekrise, hør med venninner som er flinke på å legge make-up! Evt gjør det selv, evt gå til et parfymeri og få de til å legge make-up, evt lære deg noen triks!

Si i fra du skal bli fornøyd!

Skrevet

Da har jeg vært og bestilt meg ny prøvetime.

Har også vært innom to andre plasser og pratet med noen som kan faget, men blir jo helt rar...de sier jo så forskjellig! Hun ene påstod jeg var en kald type, hun andre sa jeg var gylden og varm... hjelpes!!!

Ja, får satse på at det blir vellykket neste gang, hvis ikke må jeg nok bare sminke meg selv!

HI

Skrevet

Be om å få lagt en natulig makeup..

Det skal ikke se ut som du er sminket, veeldig diskret i hvertfall.

Blir penest da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...