Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vi hadde samboeravtale før vi giftet oss. Dette pga arv og andre verdier.... http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223561.html På denne linken er det også et forslag til samboeravtale.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 man lager den vel bare seg imellom mener jeg...hvem som eier hva...! Ellers så har jeg også hørt om noen som har kontakta forsikringsselskap for slike kontrakter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå