mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har fått time kl.08.00, hadde vært artig og visst om noen andre her også¨skal til pers da..
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Bare deg! Uffda. Men du kan se etter meg på B3 dagen etter. Kommer klokka ni. Med kona mi. Umulig å ikke se oss (hi, hi). Skal sikkert henge rundt der hele dagen, for registrering og sånn. Mulig innleggelse selv om det kanskje ikke ble igangsetting.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Ja, da kan det jo hende vi sees.. Lykke til iallefall, du er nok i gode hender der borte, og det er jo godt å vite!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Du får ha masse lykke til i hvertfall=) så får du gi en tilbakemelding på hvordan det er der... skal føde der jeg også,men ikke før i november, så er en stund til=) lykke til, snart får du kose med nurket ditt heldiggrisen:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk! Legger ut fødselshistorie når jeg er tilbake jeg.. Nesten litt skummelt nå.. Hehe, men fint å få det overstått..
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 ja, kan tenke meg nervene begynner og komme litt nå ja, men det går så bra skal du se, og som de fleste sier: når lillenurk er ute,er alt av smerter glemt,=) det kan jo være noe å fokusere på=) skal tenke på deg i morra =) skal inn på Søf til første UL på Torsdag, og da har du fått babyen din alt=) kos deg
SokkeLaila Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Lykke, lykke til i morgen!! Skal sende deg mange gode tanker! ..gleder meg masse til å lese fødselshistorie.. -og kanskje får vi se den lille også..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå