Gå til innhold

Noen andre BIM-ere som skal settes igang på Fredrikstad i morgen (B3) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time kl.08.00, hadde vært artig og visst om noen andre her også¨skal til pers da.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg??

Skrevet

Bare deg! Uffda. Men du kan se etter meg på B3 dagen etter. Kommer klokka ni. Med kona mi. Umulig å ikke se oss (hi, hi). Skal sikkert henge rundt der hele dagen, for registrering og sånn. Mulig innleggelse selv om det kanskje ikke ble igangsetting.

Skrevet

Ja, da kan det jo hende vi sees.. :) Lykke til iallefall, du er nok i gode hender der borte, og det er jo godt å vite! :)

Skrevet

Du får ha masse lykke til i hvertfall=) så får du gi en tilbakemelding på hvordan det er der...:) skal føde der jeg også,men ikke før i november, så er en stund til=) lykke til, snart får du kose med nurket ditt heldiggrisen:):D

Skrevet

Tusen takk! Legger ut fødselshistorie når jeg er tilbake jeg.. ;) Nesten litt skummelt nå.. ;) Hehe, men fint å få det overstått.. ;)

Skrevet

ja, kan tenke meg nervene begynner og komme litt nå ja, men det går så bra skal du se, og som de fleste sier: når lillenurk er ute,er alt av smerter glemt,=) det kan jo være noe å fokusere på=) skal tenke på deg i morra =) skal inn på Søf til første UL på Torsdag, og da har du fått babyen din alt=) kos deg :D

Skrevet

Lykke, lykke til i morgen!!

Skal sende deg mange gode tanker! :)

..gleder meg masse til å lese fødselshistorie..

-og kanskje får vi se den lille også..? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...