Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har i hele dag hatt meget svake tak i ryggen, har ikke liksom brydd meg særlig om de siden de ikke er blitt vonde, men de kommer ganske regelmessig.. jeg passer lillebroren min noen dager og min mor er bortreis så det passer dårligst i verden om noe skjer nå.. disse takene er ikke opptakten til rier vel?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ikke det at jeg vet det er 1gangs men de sier jo man merker med en gang om det er rier- siden du lurer er det vel sikkert ikke det da bare prøv å slapp av :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 håper ikke det:S har blitt litt skremt av mange som sier at de først ikke skjønte det var rier, eller de hadde kynnere som tok seg opp, eller ryggvondt osv.. man vet liksom ikke hva man skal ta på alvor eller ikke.. får bare puste sakte ut og håpe det går bort, passer dårlig med en fødsel nå altså
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 må legge til at mammas fødsler var slik.. riene begynte svakt så hun ikke skjønte hva det var først... hun gikk ett helt døgn før hun skjønte det var rier pga at de begynte å bli skikkelig vonde:S:S
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 iiiik ikke så lett å slappe av da.. vanskelig å prøve å tenke på noe annet oxo prøv å spis godis å se film det hjelper kanskje :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 litt creepy ja, mamma er bortreist å så jeg vil ikke føde el no før hun kan være hos meg:S skal prøve, vil ikke bli nødt å dra med meg stakkars lillebror på føden så
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 åååååååååååg om dette ikke er noe, skal ikke de takene gi seg snart da?????? nå har de vært hær hele dagen.. sov litt i stad (sovet tre ganger i dag).. trodde de var borte når jeg våkna.. men bare etter noen minutter så kjente jeg de igjen:(
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Kanskje du hvertfall bør finne noen som eventuelt kan passe lillebror? kan jo være at dette er en rolig start på "the real thing"? Lykke til!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 har noen som kan passe han tror jeg, men uff jeg vil så gjerne ha med min mor på fødsel så jeg håper evilenge at dette er noe som kanskje går over... at det er falsk alarm eller hva som helst annet fornuftig annet enn starten til rier:(
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Kan jo være bare modning også da:-))) Håper det for din skyld! *Klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå