Tia med 2 ♀ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153714 jeg skjønner jo at foreldrene vil ha så mye oppmerksomhet rundt barnets forsvinning i et håp om at hun blir funnet men hvorfor skal alle hjeløpe akkurat dem? de har jo til og med fått møte paven.... Tenk på alle de andre foreldrene som har savnede barn og som ikke får noen hjelp. Det må føles utrolig urettferdig, å hele tiden lese om alle som vil hjelpe akkurat disse foreldrene med å finne akkurat dette barnet. De som hjelper burde ihvertfall dra inn andre barn som er savnet også. Hadde det vært flere barns bilder og historier som kom fram samtidig, så kunne karnsje noen komme til rette. Jeg håper jo at dette barnet kommer til rette og ikke er skadet på noen som helst måte. Men jeg syntes synd på foreldrene til alle de andre savnede barna.
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det begynner å bli mye - alt for mye. Det er helt vilt hvor mye oppmerksomhet saken får. Skjønner foreldrene veldig godt, men synes media lar seg bruke og det drar oppmerksomhet vekk fra andre forsvinningssaker.
Mom2Two Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det er vel ikke galt at denne saken har fått så mye oppmerksomhet, mer at de andre ikke har fått nok oppmerksomhet synes jeg i hvert fall... Det at saken har fått mye oppmerksomhet, er vel fordi det var en hvit jente med hvite, rike og ressurssterke foreldre med gode rådgivere rundt seg. Jeg har fremdeles ikke kommet over at de gikk fra tre så små bare på hotellrommet jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå