kungfupanda Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg og samboer skal reise 1 uke et sted i Europa i juli, men vet ikke hvor. Noen tips? Hvor er det fineste stedet du har vært?
Karma! Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 sicilia- m star tour (garadinia naxos) - hvis dere skal ha en rolig slappe av og nyte hverandre ferie.. (de har noen flotte utflukter også bl.a til etna og til stromboli- de hadde hvertfall) kroatia- markaskas rivierea m apollo var også bra- mye god mat, fint å bade litt uteliv og MYE som skjedde (rafting i fjellene, fjellklatring, båt og by turer) MYE og handle =)
Serial mom Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Fineste stedene har vært utenfor europa,men var på Malta 3 uker for leeeeenge siden,og likte meg godt! Der kan du også ta båt over til Sicilia,det er en kort tur!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Va to uke i Singapore i desember 06. utrooolig nydelig!! ellers så e jo maldivene fiiint<3 vil reise dit:) spania har alltid vært en favoritt, blir å dra dit i sommer:)
rampejenta - ny spire Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 likte meg veldig godt på Rhodos.. og lengter tilbake til Irland..
Dille og knærtn Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Liker meg best på de greske øyer, aller best Kreta. Mange fine plasser og velge mellom og et kjempeflott folkeslag, ikke så masete...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 vi var på mallorca, alqudia, kjempe flott. ønsker oss tilbake dit snart=)
Sommerfugl78 Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Var en gang i Parga, et lite sted på fastlandet innenfor Korfu i Hellas. Rhodos er også fint da :-) Oj, nå fikk jeg jammen lyst å dra til syden, hihi.
Raych Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Øyene utenfor kysten av Kroatia, eller MonteNegro:) Finnes utrolig mye fine steder der:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 He he...kanskje ikke syden, men ubeskrivelig bra ) Ellers kan jeg anbefale: Kalymnos, Hellas Marmaras, Hellas
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Tossa De Mar - og en dag i Barcelona. Var der flere ganger i fjor, og har akkuat vært der nå. Helt fantastisk! Reis med rutefly og bestill hotell på egenhånd - det sparer dere penger på!
doffine Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 Jeg drar tilbake til alcudia på mallorca for 6 gang nå i august.. og det er 4 året på rad.. Men har også vært på rhodos 3 ganger.. Skhiatos, skopelos, alonyssoss, corfu, parga paxos... Favorittene er alcudia og rhodos.. Men skihatos er også meget vakkert.. Er mange mange idylliske strender en kan dra på, og en kan også finne strender hvor det er lite med folk. Det er ubeskrivelig vakkert der, og ganske bra uteliv. Selv har jeg alcudia som favoritt... det er nydelig sandstrand, uteliv, shopping og avslapping..
Mamma'n til Thias Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Malta er min favoritt.... Håper å kunne dra tilbake om ikke aaaltfor lenge.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 regnes kanskje ikke som syden, men jeg og typen dro til bermuda ifjor sommer. helt nydelig og alle folkene er kjempevennlige, om enn litt amerikanske (til tross for at øya hører til storbritannia).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 Hva er du ute etter da? Sol og varme, fin natur, isolerte steder? For min del var Madeira perfekt...temperaturen gikk ikke over 30, lå vel på 25, så smelta ikke, vinden fra havet gjorde det forfriskende å være der, og jeg og mamma leide bil og utforska øya...helt fantastisk!:-)
EnLitenPrins Skrevet 6. juni 2007 #21 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har vært i Alcudia,Alanya & Gran canaria,Arginegin! Fineste plassen jeg har vært på er Alcudia<3 Var der som barn vel og merke En gang som 7 åring å andre gangen som 13 åring Kjempefin plass skal til bake dit nor jeg har blitt litt eldre Passer perfekt for barnefamilier Alanya er vist du vil ha fest å morro! Iallefal slik jeg har oppfatta det..hehe gran canaria var helt ok! Skal til bake dit nå i jula..Men ikke til arginigin! der var det rett å slett kjedelig....
Ioren Skrevet 6. juni 2007 #22 Skrevet 6. juni 2007 Bibione i Italia =) Ikke langt fra Venezia og Trieste, kort vei over til Kroatia i båt =) Laaaaaaaaaaang sandstrand (og lang handlegate )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Santorini var veldig fint (uten barn). Vi hadde en helt fantastisk uke der nede bare vi to. Lefkas er en liten gresk øy, den er kjempefin og har noen perler av noen strender. Kreta var ok, men støvete. Alcudia på Mallorca er en sikker vinner om man bare er ute etter å slappe av og bade og man har med barn. Har vært der 6 ganger selv. Både som barn og med barn. I år skal vi prøve et annet sted på Mallorca som heter Cala Mesquida. Har sett det på ving.no og det blir spennende å se hvordan det er der. Ser veldig veldig fint ut altså )
*RutIetutt* Skrevet 6. juni 2007 #24 Skrevet 6. juni 2007 Anfi del Mar (Club Monte Anfi) på Gran Canaria! Var der for to uker siden, og det var luksus! Meg og samboer hadde en 160kvm stor leilighet for oss selv, i øverste etasje med nyyyyydelig havutsikt fra den 70 kvm store terrassen. Vi hadde tre bad, to soverom og boblebad på ene soverommet + på terrassen:o) Stedet var også veldig flott med god sikkerhet og kjempeservice. Nyyyydelig strand med sand importert fra Sahara og kjempeflotte bassengområder. Flott park, minigolf, tennis og shopping/resturant-område. Hadde det suuuupert:o))))) Er litt luksusdyr på ferie vi da;o) Ellers er Algarve-kysten i Portugal veldig flott! Vi var der for endel år siden. Passe varmt (ikke så høy luftfuktighet, men deilig og passe varmt) og nydelige strender!
sæsti & sebbe Skrevet 6. juni 2007 #25 Skrevet 6. juni 2007 Så en annen som hadde skrevet øyene utenfor Kroatia - henger meg på den!! VI bestilte fly selv til Split & leide bil & kjørte nedover mot Dubrovnik,men det var utpå øyene Hvar & Brac vi likte oss best. Fantastisk azurblått vann & vennelige mennesker. Ikke sånn at alle kan svensk & norsk der ennå & de serverer ikke kjøttbullar på alle restaurantene;) Ellers likte jeg meg faktisk godt på Kypros, var mange utflukter & man MÅÅÅ jo ikke være i Agia Napa mener jeg;) (Nissi Beach var flott) Kreta er jo flott for barnefamilier, fine strender & alt ligger nærme hverandre... god tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå