*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 heia.. dæven.. tida går fort.. vært på 6 ukers kontroll i dag vi åssen går det med dere??? klemmer
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hey you.. Vi var på kontroll torsdag. Nå har hun gått opp endel. Gudsjelov. hi hi.. Bedre sent enn aldri veit du. Vi har hatt endel stress dager nå. Storesøstern var konfirmant søndag. Mye å styre med gett. Og med denne puppingen i tilegg, ble det litt stress på meg. Alt tok bare så lang tid. Kaken fikk jeg ikke begynt med før ca 22:30 kvelden før. (bunnen var ferdig da) Nå kan vi sitte og slappe av noen dager igjen. Gleder meg til dåpen da. 24.6. Hun har fått så masse fint av venner og familie. Det er jo så mye kos til jenter.. he he..Masse søte kjoler og greier.. Bra med dere da?
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 ja, her er alt bra.. en liten herremann som ikke taklet varmen så bra i går, men virker som det er bedre i dag ;: og stor har han blitt! 53 lang, og 4360 gr nå!!!! det er 1440 gram på 1 mnd det hehe... (siden den 4 mai, da vi sjekkt vekta hans sist) men elelrs er alt bare bra... driver du å pumper du og? jeg og, de siste dagene... litt dårlig med maten om kvelden, men virkers om dete r bedre nå og på hs ssa de jeg ikke trengte å pumpe så mye... men kommer å holde meg til morgen pumpinga,
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg slipper å pumpe meg. Gjorde det de første 10 dagene. Men jeg har mer enn nok å ta av. Har i grunn hatt det hele tiden. Men hun sugde for dårlig i starten, så det tok litt tid før det tok seg opp her. Ingerbjørg er opp i 3560g nå. Og 53cm kort. Varmen er en plage nå ja. For de minste.
*ønsker nr 2* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 ja.. minien her sov ikke i går han.. var for vamrt.. var bare sutrete... stakkar... aha, da skjønner jeg.. bruker skjold jeg, så jeg pumper litt iblant lillegutten får jo ennå ikke tak i puppenuten, får han tak, får han feil tak, og det er vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå