Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Ligger det i kortene at Jesse skal dø nå eller? Bli borte fra serien eller noe sånt.. Eller overlever han og blir et "bedre" menneske.?
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg vet hva som kommer til å skje frem over, da jeg leser mye spoilere. Vist du vil vite det så bare si fra!
~La luna~ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg vil vite hva som skjer m jessie... send meg pm hvis du ikke skriver d her
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 fyr på du. De som ikke vil vite, trenger jo ikke å lese... ikke sant?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Han blir borte etterhvert...husker ikke helt hvordan det skjedde...han dør i hvertfall ikke. Han stikker av pga et eller annet kriminelt han gjør, men klarer av en eller annen grunn ikke å huske hva..lite irriterende. Har mer info om andre ting hvis folk lurer...
Raych Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Nettsiden backtothebay.net synes jeg er veldig fin i forhold til Home & Away. Masse info der både om ulike episoder, sesonger, skuespillerne etc.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Tja, hvor skal jeg begynne...tar det jeg husker best da... nå må ikke de som ikke ønsker å vite noe lese da... Hayley, Scott, Kim: Kim er ikke faren til babyen, men Scott er det selvsagt. Etter mye om og men finner de dette ut, men ikke uten at Hayley og Kim blir sammen og nesten gifter seg..Scott blir i mellomtiden sammen med ekskona til Dan som dukker opp snart (hun er den hurpa by the way)... Dan, Leah: Blir til slutt gift, men eksen hans gjorde sitt beste for å sabotere...han lider forresten av spillegalskap og setter nesten hele ekteskapet på styr, men alt ordner seg etterhvert selvsagt. Flynn, Sally: Dette blir en tåreperse...Flynn får kreft og dør...grusomme saker...jeg satt og sippa jeg;) Kommer inn en del nye folk, men det får du se selv...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Hayley og Scott drar forresten utenlands etter dette og blir vel bort hvis jeg ikke husker helt feil.
*Sweetheart* Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Oj, kan ikke vente til det skjer. Norge ligger så langt etter. Blir nesten rastløs. Lurer på hva hu Josie driver med nå jeg...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Husker ikke helt hva som skjer med henne...dessverre;) Er så utrolig lenge siden jeg så disse episodene nå Så de i Australia for kanskje 3 år siden..og hukommelsen er ikke på topp akkurat nå
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Scott tar i mot babyen i skogen. Haley og Scott`s sønn heter Noah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå