mammatil4gull Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 termin den 15 feb . 1 mnd etter min mellomste sin brusdag og tre dager før min daters bursdag ... så nå er det bare og krysse fingrene
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer Har selv termin den 25 januar
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer, og lykke til på ferden:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå