ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det er snakk om telttur en natt i juli; sambo og meg samt dattera vår som vil være 15 mnd da & et vennepar med en 2-åring. Jeg er litt skeptisk. Ser for meg at det er litt styr... Hadde dere gjort det?
Har byttet nick ! Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Det syns jeg hørtes morro ut. Har ikke gjort det da, så snakker ikke av erfaring =)
*Kleopatra Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, hadde aldri gjort det med turboen her i hvert fall...
Hera Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Vi har vært på flere telt turer. Absolutt ikke noe problem for vår del, men dere kjenner ungen deres best og vet hvordan h*n vil oppføre seg ved leggetider. 1. gangen vi var på telttur var lillegutt 16 mnd, og vi bodde i telt på vei opp og ned fra Østlandet til Lofoten. Eneste vi gjorde var at vi hadde med overmadrassen til dobbeltsenga vår, den gikk akkurat inn i teltet og dermed ble det ett helt liggeunderlag. Vi hadde en kjempetopp tur:0) Brukte dyner og puter istedet for soveposer.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er legginga jeg kvier meg mest for... Men kan jo hende det ville gått bedreenn forventet...
Hera Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Det vi gjorde var å utsette leggetiden litt, så la vi oss sammen med lillegutt og lå der til han sovnet. Det er klart det ble tidlig morgen;0) Pass på å sette teltet i skyggen, gjerne under ett tre, så slipper dere at sollyset varmer opp og lyser opp teltet alt for tidlig. Men jeg har bare positive erfaringer med å dra på telttur med små barn. Lykke til og god tur;0)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Hmmm... Ja, kanskje det ikke er så ille.... Hun er ikke så lett å ha med å gjøre når det gjelder soving de gangene det blir litt annerledes enn hva hun er vant med. Hun kommer til å tro det er full fest, hvis hun skal sove sammen med oss inni der
winneboo Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Nå hater jeg å sove i telt så jeg hadde ikke drassa med snuppa på det hvertfall..hehe.. men vis hun er lett å legge å ha med å gjøre så er det vel ikke noe problem.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 slå opp telt ute i hagen noen dager før dere drar slik at dere får prøvd og sett hvordan hun reagerer :-) Det hadde jeg kommet til og gjort :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå