Gå til innhold

Hadde dere dratt på telttur med en 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om telttur en natt i juli; sambo og meg samt dattera vår som vil være 15 mnd da & et vennepar med en 2-åring. Jeg er litt skeptisk. Ser for meg at det er litt styr... Hadde dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg.

Skrevet

Det syns jeg hørtes morro ut. Har ikke gjort det da, så snakker ikke av erfaring =)

Skrevet

Hehe, hadde aldri gjort det med turboen her i hvert fall...

Skrevet

Vi har vært på flere telt turer. Absolutt ikke noe problem for vår del, men dere kjenner ungen deres best og vet hvordan h*n vil oppføre seg ved leggetider. 1. gangen vi var på telttur var lillegutt 16 mnd, og vi bodde i telt på vei opp og ned fra Østlandet til Lofoten. Eneste vi gjorde var at vi hadde med overmadrassen til dobbeltsenga vår, den gikk akkurat inn i teltet og dermed ble det ett helt liggeunderlag. Vi hadde en kjempetopp tur:0) Brukte dyner og puter istedet for soveposer.

Skrevet

Ja, det er legginga jeg kvier meg mest for... Men kan jo hende det ville gått bedreenn forventet...

Skrevet

Det vi gjorde var å utsette leggetiden litt, så la vi oss sammen med lillegutt og lå der til han sovnet. Det er klart det ble tidlig morgen;0) Pass på å sette teltet i skyggen, gjerne under ett tre, så slipper dere at sollyset varmer opp og lyser opp teltet alt for tidlig. Men jeg har bare positive erfaringer med å dra på telttur med små barn. Lykke til og god tur;0)

Skrevet

Ja det tror jeg at jeg hadde prøvd ;)

Skrevet

Hmmm... Ja, kanskje det ikke er så ille....

Hun er ikke så lett å ha med å gjøre når det gjelder soving de gangene det blir litt annerledes enn hva hun er vant med. Hun kommer til å tro det er full fest, hvis hun skal sove sammen med oss inni der :)

Skrevet

Nå hater jeg å sove i telt så jeg hadde ikke drassa med snuppa på det hvertfall..hehe.. men vis hun er lett å legge å ha med å gjøre så er det vel ikke noe problem.

Skrevet

slå opp telt ute i hagen noen dager før dere drar slik at dere får prøvd og sett hvordan hun reagerer :-)

Det hadde jeg kommet til og gjort :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...