Melkekartong Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det lov å ta med våtservietter i håndbagasjen?
rødhette* Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 kan ikke se noen grunn til at det ikke skal være det. Er jo på væske det er restriksjoner, og våtservietter er da ikke så våte at de kan gå under betegnelsen væske...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Vi har hatt det med alle gangene vi har flydd. Har ikke engang tenkt på at det ikke skulle være lov.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Har tatt det som en selvfølge at det var lov jeg :-P Vi har hatt med hver gang og ikke fått spm om dem engang så bare ha med deg du :-)
cashewnøtta Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Det er ikke lov å ha med til seg selv såfremt det er over 100 g., men de pleier være veldig fleksible når det er til baby/barn en har med. Jeg har alltid med våtservietter, tutekopp m/drikke osv. - alt jeg føler jeg har bruk for til vesla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå