Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 har hørt at dette kan hjelpetil fortgang i sakene.., men hvor mange kopper om dagen skal en ta??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Lakrisrot-te er avførende og kan gi høyt blodtrykk, noe som ikke er bra for fostret. Dette skal derfor ikke brukes av gravide!!!! Babyen kommer når den er klar...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 hmmm.. hun på helsekosten burde kanskje vist det? teen skulle være slimløsende, men var ikke bra for folk med høyt blodtrykk, så lenge jeg ikke hadde det var det greit sa hun.. men siden du sier det er farlig får jeg la vær.. og ja da alle sier at den kommer når den er klar, men ikke lett å tenke det når en har kjempe angst og vil bare vil bli ferdig med det så en kan sove igjen!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Vet det ikke er lett. har selv blitt skremt med svangerskapsforgiftning og går på overtid, sover dårlig om natta og har endel smerter. Tror alikevel at det kan forverre ting om man prøver all salgs kjerringråd om urter og div, man ska ha respekt for medisiner og naturmedisiner. Kanskje bedre med modningsakupunktur? Eller samleie?, sæd inneholder et stoff (prostaglandiner) som stimulerer livmorhalsen til modning og eventuelt rier dersom du er fullgått og moden. Synes det er skremmende at de på helsekosten ikke er mer oppdatert, spesielt på gravide. Riktig nok er lakrisrot også slimløsende, brukes i en del hostesafter. Lakrisrot kan forstyrre natrium-kaliumbalansen og gi ødem, hodepine og høyt blodtrykk. Om du absolutt ønsker å ta dette ville jeg rådført meg med lege eller jordmor først, og ikke de på helsekost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå