Mamman til AM&JS Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Og evt hvilken?? Vi er på desperat jakt nå etter en dra vogn..liten, men praktisk vogn.. Står egentlig mellom Hobby og Dethleffs...hmz..495, 500 eller 510 med køyer,,,
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Vi har en Hobby 650, 1998.... Men vi står på fast plass.... Dethleffs sin er veldig fin + at det kan ligge voksne i køyesengen. Ellers så går vekten bare til 30 - 50 kg!
Mamman til AM&JS Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det er også full lengde på disse køyene..det er praktisk.. Vil ikka ha elderen enn 2001..men helst så ny vi får tak i...
Hera Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Har Hobby Prestige 650, 1998 mod. Står på fast plass om vinteren, drar rundt på sommeren;0) Nå er vi veldig glad i Hobby vogner da, så selvfølgelig anbefaler jeg det.. hehe! Det er lurt å gå inn i vognene og føle litt på hvordan du trives, du skal jo tross alt tibringe litt tid der. Og jeg hadde gått for en 510 vogn, de andre kan føles litt trange, og jeg hadde også valgt en som er 250 cm bred, fremfor ei som er 220 eller 230. Det høres ikke så mye ut, men det føles mye. Dere må jo også passe på at bilen deres kan dra vogna uten problemer, og at det er god nok lasteevne i vogna. Klær og ting og tang veier mer enn man tror! Ellers er det masse råd og tips på disse to sidene: http://www.norskcaravanclub.no/forum.asp og http://www.home.no/camping/
Kristin! Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hobby vogner er de billigste. Men også veldig bra vogner. En kan få ganske så nye til en bra penge. Sjekk finn.no der ligger det massevis.
Mamman til AM&JS Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Akkurat... Dette blir en spennende tid..jeg er oppvokst på camping..og campingvogn hadde foreldrene mine etter jeg ble konfirmert..så dette skal bli gøy å få sin egen vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå