frida-73 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 ..kikket påen ny emaljunga Duo i dag,og falt litt for denne. Noen med erfaring, positiv eller negativ, rundt denne? Andre vogner noen kan anbefale/fraråde meg til å kjøpe? Takker for svar
atsjo Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Har ingen erfaring, men har selv bestilt emmaljunga edge duo. Gleder meg stort til å bruke den:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hvilken farge tok du? Syns den var sååå fin...valgt svart. Kjentes deilig ut å kjøre også.. Håper bare mannen min liker den, han har ikke sett den ennå..
atsjo Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Valgte platina!=) ville ha en nøytral.. stod mellom den og en brun (elk eller noe tror jeg den heter). Den svarte også er fin, men den fikk ikke butikken inn igjen i 2007 modell. Både jeg og samboer er vertfall kjempe fornøyde med valget så langt. Masse finesser og virket veldig stødig og god:)
sol og varme Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Skal selv kjøpe samme vogna, og ser fram til det. Har hatt simo med begge mine andre to barn men er ikke fornøyd med den lille baggen - duo er myyyye bedre
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Eg har Emmaljunga smart duo kombi, e kjempe fornøyde me denne, kommer til å kjøpe emmaljunga tvillingvogn også.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg har også kjøpt emmaljunga edge duo og angrer ikke et sekund. syns den er kjempe fin:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 må spørre her....er det soft bag i denne vogna her..eller må dere ta av hele bagen ??
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 vet ikke tror ikke det er soft bag..men vet noen hvor i oslo di har både duo og smart inne så man kan se de "in real life"? skal ha en av di men vet IKKE hvem jeg skal velge..er jo veldig forskjellig pris..smart er jo en billigere utgave..har litt lyst på den. noen som har vurdert smart eller?
Lily* Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Har selv suglet på denne vogna, classic i sort. Noen som vet ca pris??
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 jeg har denne..og digger-digger-digger bagdelen på den,som sønnen min brukte til han var nesten året..sportsdelen er en smule tung,så den likte jeg ikke like godt..ble til at vi kjøpte trille da,.men for all del,ypperlig som sovevogn sånn for ungen sin del
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Vi har og bestilt denne vogna og jeg GLEEEEEDER meg til å få den i hus, vi tok med sports-understell, kjempepraktisk å kunne endre kjøre-retning med tanke på sol, vind, regn etc... Vi fikk den siste sorte vogna som de hadde på lageret, FLAKS!!!
elimor Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Ikke soft bag. Det er to innsatser, en bag-del for de første 6-7 månedene og en sittedel (som også kan legges helt ned) som man bytter til etter dette. Jeg har hatt Emmaljunga duo til mine første to, og tror jeg skal ha det til nestemann også. Veldig greit med sånn avrundet skinne under bagen som gjør at man kan vugge på den når den står på gulvet.
bamby Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Ble edge duo på meg og, svart med litt lime på, digger den! virker som ei kjekk vogn før jeg har fått tatt den i bruk iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå